Afisajele autobuzelor si Anuntarea statiilor
#121
Postat 21 ianuarie 2010 - 22:14
#122
Postat 21 ianuarie 2010 - 22:29
Domnule Florin totusi ce se intampla cu afisajele autobuzelor in ultimul timp? Toate incep sa aiba rateuri sau sa defecteze tot mai des.
#123
Postat 21 ianuarie 2010 - 23:00
![:eusa_think:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif)
#124
Postat 21 ianuarie 2010 - 23:28
Viktor, la 21 Jan 2010, 23:29, a spus:
Domnule Florin totusi ce se intampla cu afisajele autobuzelor in ultimul timp? Toate incep sa aiba rateuri sau sa defecteze tot mai des.
Ce sa mai, din moment ce sunt facute in Turcia...abia acum incep problemele(de la mic la mare) (de la afisaj la probleme la motor)
#125
Postat 21 ianuarie 2010 - 23:31
![<_<](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/dry.gif)
#126
Postat 08 martie 2010 - 18:59
Viktor, la 21 Jan 2010, 22:29, a spus:
Domnule Florin totusi ce se intampla cu afisajele autobuzelor in ultimul timp? Toate incep sa aiba rateuri sau sa defecteze tot mai des.
Autobuzului 41651 i-a decedat cipul afişorului frontal. Pt a nu imobiliza ditamai maşina pt un cip care încape într-un buzunar, s-a recurs la înlocuirea acestuia cu cel de la afişorul lateral. Se pare că operaţia a cauzat şi blocarea afişorului de la lunetă pe "se retrage în garaj".
#127
Postat 08 martie 2010 - 19:34
cseh_17, la 20 Jun 2009, 09:48, a spus:
Chiar daca este asa, nu odata am vazut un tramvai 6 dimineata care iese din depoul Dambovita si ia calatori inca deacolo, sau invers un 6 care se retrage in depou, pe linia lui 9!!! si are calatori. Depinde si de bunul simt al vatmanului/ soferului. Desi bun hai ca la autobuze nu s-ar putea realiza toti mergand pe unde le taie capu, si desigur unde este mai scurt, daca asa este cum spuneti multi de pe aici, nu se afiseazanimic, oricum nu-i intereseaza pe calatori. Atunci la Ikarusuri de ce este inca afisat mesajul se retrage in depou... Acolo nu se poate inplementa acest sistem cu nimic...?
Kriszti, îmi permit să te contrazic. Şoferii de autobuze nu merg pe unde îi taie capul, mai ales că Timişoara nu oferă prea multe variante pt accesul din punctul A în punctul B. Traseele pe care le urmează şoferii, diferă de la oră la oră. Dimineaţa la prima oră, accesul spre centru se realizează pe traseul B-dul Eroilor de la Tisa - Aleea F C Ripensia - B-dul Vasile Pîrvan, pt că este cel mai scurt. La orele prânzului, acest traseu devine impracticabil, drept care se preferă Ştefan Cel Mare - Fabrica de bere - Pestalozzi - Pîrvan.
De asemenea, e bine să cunoaşteţi motivele pt care autobuzele nu iau călători pe traseul de retragere.
1. De obicei, se merge la alimentat la una din staţiile Petrom.
2. Consumul de motorină afectat curselor de dizlocare, diferă de cel atribuit în timpul serviciului. Este mai mic pt că se presupune că autobuzul nu mai opreşte în staţii, adică se aplică un coeficient de oraş, diminuat. Dacă, de ex. mă retrag peste linia E 8, fiecare oprire în staţie, urmată de demarajul aferent, nu se decontează la consumul de carburant. E drept că la o primă vedere, acesta pare insignifiant. Dar, pe parcursul lunilor sau anilor, se acumulează o cantitate de combustibil demnă de luat în seamă. Mai adaug aici, că (,) kilometrii parcurşi până la staţiile Petrom şi retur, nu intră în calculul aferent consumului alocat. De asemenea, nici timpul pe care şoferii îl pierd cu drumul până la staţiile Petrom - Garaj, nu se plăteşte, fiind socotit ca muncă voluntară. Dacă ar fi să calculez orele pe care le-am efectuat în acest regim, de când alimentăm în oraş, regia ar trebui să-mi plătească retroactiv câteva salarii bune.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 09 martie 2010 - 10:33
#128
Postat 08 martie 2010 - 19:49
emilut, la 8 Mar 2010, 18:59, a spus:
Fiecare modul de comanda e personalizat si are identitatea lui (Anzeige 1, 2, 3). Nu cred ca e in regula schimbarea intre module (nici numarul de puncte al matricei flip dots nu e identic)
#129
Postat 08 martie 2010 - 20:25
Apropo, ia fost reparat afisajul la B41651?
Am vazut ca si la B41643 incepe sa ii cedeze afisajul din spate si plus multe altele care au groza de probleme.
#130
Postat 08 martie 2010 - 20:43
Viktor, la 8 Mar 2010, 20:25, a spus:
Apropo, ia fost reparat afisajul la B41651?
Am vazut ca si la B41643 incepe sa ii cedeze afisajul din spate si plus multe altele care au groza de probleme.
Nici vorbă! Deocamdată nu există bani pt nici pt piesele de care depinde punerea în mişcare a autobuzelor defecte. Şi tu vrei să se repare sistemele auxiliare? Cel mai probabil, vom reveni la tablele de traseu înfoliate, de culoare galbenă, ca şi cele folosite la Ikarusuri.
Să mai pomenesc de anvelope?
![:coolspeak:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif)
#131
Postat 08 martie 2010 - 20:45
@viktor: daca ar fi fost reparat afisajul nu ar fi scris aici
![:)](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif)
@emilut: daca tot este considerata "munca voluntara" de ce o faceti ? Duceti autobuzele in garaj si sa le alimenteze voluntarii
![:coolspeak:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
#132
Postat 08 martie 2010 - 20:48
Florin.B RATT, la 8 Mar 2010, 19:49, a spus:
Domnule Florin, eu v-am reprodus cu o exactitate aproximativă (hi, hi, hi), ceea ce mi-au spus şoferii de pe 51.
Totuşi, nu m-ar mira ca respectivele module să recunoască matricea pe care o deservesc.
Scuze pt 'băgăciune'. Sunt un profan în ale electronicii.
#133
Postat 08 martie 2010 - 20:51
emilut, la 8 Mar 2010, 20:43, a spus:
Să mai pomenesc de anvelope?
![:coolspeak:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif)
Mda, ca bine zici. Scuze scrie mana fara mine
![:lol:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif)
![:)](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/ico3.png)
Daca tot ai pomenit de anvelope, de ce nu.
![:)](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#134
Postat 08 martie 2010 - 20:54
alecs, la 8 Mar 2010, 20:45, a spus:
@viktor: daca ar fi fost reparat afisajul nu ar fi scris aici
![:)](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif)
@emilut: daca tot este considerata "munca voluntara" de ce o faceti ? Duceti autobuzele in garaj si sa le alimenteze voluntarii
![:coolspeak:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
alecs, crezi că nu am încercat şi varianta aceasta? Am vrut să depunem cardurile Petrom pe masa conducerii, dar am fost sfătuiţi "prieteneşte", să n-o facem. Cred că înţelegi ce va să însemne "prieteneşte". E ceva care seamănă izbitor cu "nu-ţi convine, bagă-ţi lichidarea".
#135
Postat 08 martie 2010 - 20:58
Viktor, la 8 Mar 2010, 20:51, a spus:
![:)](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif)
![:coolspeak:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/ico3.png)
Daca tot ai pomenit de anvelope, de ce nu.
![:lol:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Păi, stai să încerc să-mi aduc aminte. 41669 stă pe dreapta din vara trecută. 41635, din toamnă. Celelalte au mai "puţină" vechime. Oricum, e vorba de 2-3 luni.
Despre anvelope, numai de bine!?!?!?!
Cred că nu mai există un singur autobuz în garaj, ale cărui anvelope să nu fi depăşit cu câteva zeci de mii de km norma de casare.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 08 martie 2010 - 21:01
#136
Postat 08 martie 2010 - 21:23
emilut, la 8 Mar 2010, 20:48, a spus:
Nu, identitatea e inscrisa intr-un cip al modulului. Dispozitivul de comanda trimite informatia conform acestei identitati. De aceea au aparut problemele de blocare de care spuneai. Din pacate detalii de functionare, scheme, etc., nu avem nici noi.
#137
Postat 09 martie 2010 - 09:42
![:coolspeak:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif)
#138
Postat 09 martie 2010 - 10:27
mile, la 9 Mar 2010, 09:42, a spus:
![:coolspeak:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif)
Domnule mile, l-aţi atenţionat pe şofer asupra situaţiei? Nu cred ca şoferul să fi circulat cu afişajul neluminat, doar din rea-voinţă. Mai uită omul. I se poate întâmpla oricui.
De ex, eu veneam din garaj şi urma să intru pe traseul E 1, la podul din Calea Şagului. Am uitat să setez afişajul şi am intrat în staţie având afişat "se retrage în garaj". Călătorii mi-au atras atenţia, am remediat imediat problema, şi toată lumea a fost mulţumită. Nu s-a supărat nimeni.
Cu altă ocazie, am circulat pe traseul E 8, de la Baba Dochia până la podul din Calea Şagului având afişat acelaşi "se retrage în garaj", fără ca cineva să mă sesizeze. Cu toate acestea, au urcat călătorii din toate staţiile de pe traseu. Ştiau că nu mă pot retrage mergând în sensul respectiv şi oprind în toate staţiile. Totuşi nimeni nu s-a deranjat să-mi atragă atenţia.
#139
Postat 09 martie 2010 - 11:15
Nu stiu cum sta treaba cu setatul afisajelor, dar ma gandesc ca la acea ora ( 21:45 ), afisajul trebuia sa fie setat de mult...
Deasemenea, ma gandesc, daca ar lucra niste "uituci" de felul lor la Centrala Nucleara de la Cernavoda, s-ar fi "dus" de mult Europa....
O sa-mi spui probabil ca toti suntem oameni, nu roboti, si ne este permis sa mai uitam....da, poti sa uiti ce vrei tu in legatura cu viata privata, dar la "serviciu" n-ai voie sa uiti pentru ca tocmai pentru asta esti platit, ca sa NU UITI, iar daca ne gandim ca aceste autobuze au venit de ceva ani, trebuia sa devina o rutina setarea si pornirea corecta a afisajului....oare este chiar atat de greu de inteles un lucru elementar... daca m-as lua dupa scuza exprimata mai sus, pot trage concluzia ca 30 % dintre soferii de autobuze sunt amnezici, ceea ce ar fi grav...mai degraba cred si sper ca o fi fost vorba de o defectiune...depanabila....
#140
Postat 13 martie 2010 - 22:44