Soferi autobuz
#61
Postat 12 ianuarie 2009 - 23:07
#62
Postat 13 ianuarie 2009 - 07:45
#63
Postat 13 ianuarie 2009 - 15:06
#64
Postat 13 ianuarie 2009 - 18:35
#65
Postat 13 ianuarie 2009 - 18:41
#66
Postat 13 ianuarie 2009 - 19:33
#68
Postat 10 martie 2009 - 19:52
viktor, la 10 Mar 2009, 19:47, a spus:
Şofer de autobuz atacat cu spray lacrimogen
Muncă periculoasă la RATT. Un şofer de autobuz a ajuns la Oftalmologie, la începutul acestei săptămâni, după ce un călător nervos i-a dat cu spray lacrimogen în ochi. Tot zilele trecute, un alt şofer, de această dată de troleibuz, a fost înjurat şi ameninţat cu bătaia.
Primul incident s-a petrecut luni, în plină zi, în zona Pieţei Sinaia, spune purtătorul de cuvânt al RATT, Cosmin Bradu: „Şoferul a fost transportat la spital după ce i s-a dat cu spray lacrimogen în ochi. Incidentul s-a petrecut în staţia de la Sinaia. Se pare că cel care l-a atacat a fost nemulţumit că şoferul nu a vrut să oprească între staţii. Mulţumim oamenilor care au anunţat autorităţile”, ne-a declarat Bradu. Cu o zi înainte a avut loc o altă altercaţie, tot pe timp de zi, în zona străzii Simion Bărnuţiu, unde Claudiu C., de 30 de ani, din Lupeni - Hunedoara, l-a jignit şi l-a ameninţat cu bătaia pe conducătorul troleibuzului de pe linia 11. În acest caz, poliţiştii comunitari l-au amendat cu 200 de lei pe scandalagiu, în baza Legii 61. Reprezentantul RATT recunoaşte că, în unele cazuri, se ajunge la altercaţii şi din cauza faptului că mijloacele de transport în comun au întârzieri, în actualele condiţii de trafic. O altă categorie de călători-problemă o reprezintă cei care urcă în vehicule în stare de ebrietate şi provoacă scandaluri.
tion.ro
Dar ca ce chestie sa opreasca intre statii?! Nu are voie sa faca asa ceva. El trebuie sa opreasca in statie nu intre ele.
Cum ar fi daca ar opri toti soferi si vatmanii unde doresc calatori.
#69
Postat 10 martie 2009 - 19:52
#70
Postat 10 martie 2009 - 21:48
#71
Postat 10 martie 2009 - 22:17
Un sprey paralizant, sau eventual, daca e vatman nu deblocheaza usile si-l ameninta putin cu ranga pe eventualul recalcitrant.
#72
Postat 28 ianuarie 2010 - 19:24
tziitzii, la 26 Mar 2008, 15:05, a spus:
GPS + Camere de luat vederi in fiecare statie de autobuz sa vada si cei de sus din conducere ce oameni au lasat la volanele acelor autobuze.
Dragă ţiţi, exagerezi. Lucrez frecvent la linia 40 şi am avut ocazia de nenumărate ori să observ cum şoferii de pe troleibuzele care deservesc liniile 15 şi 16, aşteaptă călătorii care coboară din 40. La fel procedează şi şoferii de pe autobuze. E drept că mai există şi uscături, dar acest fapt nu vă dă dreptul să generalizaţi. În toate domeniile de activitate sunt oameni buni şi oameni mai puţin buni. Sunt gata să fac prinsoare, că şi la locul dvs de muncă există lepre, după cum există şi indivizi care merită toată aprecierea.
#73
Postat 28 ianuarie 2010 - 22:32
#74
Postat 30 ianuarie 2010 - 00:12
alecs, la 26 Nov 2008, 15:36, a spus:
Cred că e vorba aici de o confuzie. Niciun şofer nu solicită călătorilor să coboare imediat după podul Traian. E adevărat că se ivesc cazuri în care se stă în coloană, iar şoferul, la rugămintea unora dintre călători, deschide uşile. Cei aflaţi mai în spatele autobuzului, nu văd ce se petrece pe drum, aşa că sunt îndreptăţiţi să creadă că şoferul îşi bate joc de ei.
Cât despre autobuzele pe care le vedeţi staţionând imediat după podul Traian, mai ales pe la orele prânzului, acestea îşi aşteaptă ora intrării în traseu. La acele ore, traficul este infernal, motiv pt care şoferii pornesc din garaj cu mult timp înainte de ora intrării în traseu. Dacă ajung cu câteva minute mai repede, ei preferă să aştepte într-un loc care să-i scutească de comentariile belicoase ale celor care aşteaptă în staţia de la Capitol. Am ajuns şi eu în câteva rânduri, mai devreme de ora la care trebuia să-mi încep munca, şi am făcut greşeala să parchez în staţie, aşteptându-mi rândul la intrarea în traseu. Nu cred că doriţi să vă reproduc cele câte le-am auzit.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 30 ianuarie 2010 - 00:16
#75
Postat 30 ianuarie 2010 - 00:24
#76
Postat 30 ianuarie 2010 - 01:21
alecs, la 24 Mar 2008, 22:35, a spus:
Pe care buton?
Cred că după cei 5 ani, în care merţanele au circulat prin oraş, ar fi timpul să vă obişnuiţi cu ideea că doar şoferul închide şi deschide uşile.
"Butoanele" de pe exterior, funcţionează doar atunci când vedeţi că ledurile verzi din interiorul acestora sunt aprinse. Imediat după înregistrarea comenzii, culoarea ledurilor devine roşie. Aceste butoane, de fapt nişte senzori tactili, sunt sau nu activate de către şofer.
Butoanele din plastic roşu din interior, nu fac altceva decât să aprindă becul roşu aflat deasupra uşii, precum şi un beculeţ în bordul maşinii, care îl avertizează pe şofer, că unul sau mai mulţi călători doresc să coboare la staţia următoare. Mai există un semnal acustic asemănător sunetului de clopoţel, care se activează atunci când primul doritor să coboare, apasă unul din butoanele aflate pe barele de sprijin de lângă uşi.
De aceea, vă sugerez să nu mai zdrobiţi butoanele. Oricum, şoferul va deschide uşile. (Mai puţin pe cea din faţă, atunci când e ger).
Motivul pt care şoferii nu activează butoanele exterioare, este următorul:
50% dintre călători le folosesc, în vreme ce ceilalţi 50%, nu. Astfel, s-au ivit situaţii în care călătorii au ţipat la şoferi, că nu le deschid uşile. Dacă le activează, se întâmplă ca un călător aflat în staţie să apese butonul de lângă uşă, iar şoferul să apese şi el butonul de la bord şi astfel comanda se anulează.
#77
Postat 30 ianuarie 2010 - 01:43
#78
Postat 30 ianuarie 2010 - 02:15
alecs, la 30 Jan 2010, 01:43, a spus:
Domnule alecs, probabil nu ai parcurs în întregime postarea mea. Pun aici un copy-paste: "Motivul pt care şoferii nu activează butoanele exterioare, este următorul:
50% dintre călători le folosesc, în vreme ce ceilalţi 50%, nu. Astfel, s-au ivit situaţii în care călătorii au ţipat la şoferi, că nu le deschid uşile. Dacă le activează, se întâmplă ca un călător aflat în staţie să apese butonul de lângă uşă, iar şoferul să apese şi el butonul de la bord şi astfel comanda se anulează."
La autobuzele Mercedes, sistemul de acţionare a uşilor nu este identic cu cel de la tramvaie. Nu există temporizatoare, drept care, uşile trebuiesc închise de către şofer.
Dacă şoferul activează deschiderea automată, trebuie să fie foarte atent la care dintre uşi se află călători care doresc să coboare. Butoanele din interior nu acţionează comanda, ci doar atenţionează şoferul prin aprinderea unui beculeţ în bord. Dacă (spre exemplu), se află în staţie călători care doresc să urce pe uşile 1 şi 3, aceştia pot deschide uşile respective. Dacă în acest timp cineva doreşte să coboare pe uşa 2, dar nimeni nu apasă butonul din exterior, uşa nu se deschide. Tocmai de aceea niciun şofer nu activează comanda automată, decât (eventual) în timpul staţionării la capetele de linie. Sper să mă fi făcut înţeles.
#79
Postat 30 ianuarie 2010 - 08:59
#80
Postat 19 februarie 2010 - 11:44
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 19 februarie 2010 - 13:36