Linia Expres 7
#121
Postat 14 ianuarie 2010 - 21:10
Si sa inteleg ca nu se are in vedere reintroducerea lui 3?
#122
Postat 14 ianuarie 2010 - 21:45
#123
Postat 14 ianuarie 2010 - 22:06
@Viktor Ce treaba are cu linia 3?
#124
Postat 14 ianuarie 2010 - 22:33
#125
Postat 14 ianuarie 2010 - 23:05
Florin.B RATT, la 14 Jan 2010, 22:02, a spus:
Deci chiar nu are nicio logica faza cu E7 pana la abator.Va fi exact ca la linia 9.E7 trebuia sa mearga pana la auto, si de acolo este linia 3.Sau E7 sa circule ca inainte sambata si duminica, iar in timpul saptamanii pana la abator, dar fara E7 barat.
Iar in cazul asta eu as pune in timpul saptamanii linia 3 pana la lic. auto, acolo sa intoarca, iar in weekend sa mearga pana la capat.
Se mai stie ceva de autobuze pana la sanmihai ? Probabil vor sa duca E7 pana acolo, sau nu ?
#126
Postat 15 ianuarie 2010 - 00:02
#127
Postat 15 ianuarie 2010 - 13:49
#128
Postat 15 ianuarie 2010 - 14:17
#130
Postat 15 ianuarie 2010 - 15:02
Sa vad daca am inteles clar. Linia E7 va circula intre Abator si Grozavescu (in toate zilele saptamanii si la toate orele), iar linia E7 barat va circula doar intre Pta. Petofi si Grozavescu (ca si 42 actual) si asta doar de luni pana vineri, intre orele 12:30 si 18:30 si abonamentele sunt valabile pe ambele linii, fara sa apas pe "R". Am inteles bine?
Aceasta postare a fost editata de caius: 15 ianuarie 2010 - 15:04
#131
Postat 15 ianuarie 2010 - 17:23
au desfiintat 3-ul de tot?! deci nu se are in vedere reintroducerea liniei 3 tramvai...pacat.
si E7-le va avea 19 km? asta da linie lunga
#133
Postat 15 ianuarie 2010 - 18:12
caius, la 15 Jan 2010, 15:02, a spus:
Sa vad daca am inteles clar. Linia E7 va circula intre Abator si Grozavescu (in toate zilele saptamanii si la toate orele), iar linia E7 barat va circula doar intre Pta. Petofi si Grozavescu (ca si 42 actual) si asta doar de luni pana vineri, intre orele 12:30 si 18:30 si abonamentele sunt valabile pe ambele linii, fara sa apas pe "R". Am inteles bine?
Da. E corect
mariocretz, la 15 Jan 2010, 18:02, a spus:
Nu cred ca ai dreptate. Iata planificarea de luni:
Expres 7
Expres 7 barat
#134
Postat 15 ianuarie 2010 - 18:47
Florin.B RATT, la 10 Mar 2009, 07:48, a spus:
Am mai spus: lucrarile nu sunt efectuate de catre RATT.(nu sunt tampenii, sunt lucrari necesare tot pentru cei din zona) Daca nu avea respect pentru clienti, RATT suspenda linia respectiva pana la terminarea lucrarilor, dar in cazul respectiv s-a incercat sa se rezolve totusi problema. Iti dai seama ca necesarul de autobuze pe acea linie a afectat automat confortul calatorilor de pe alte trasee
REGRET; DAR NU CRED CA RATT II PASA DE CALATORII DIN FREIDORF; EI SUNT FOLOSITORI PENTRU ABONAMENTUL CE IL PLATESC. SINCER CRED CA SUNT MAI MULTI PE 33 FARA BILET DECAT PE 3. ACUM TOTI DIN FREIDORF SUNT OBLIGATI SA ISI FACA ABONAMENT MAI SCUMP. SI EXPRESUL 7 O SA AIBA AUTOBUZELE FOLOSITE PE 42.IATA CE LUCRU MARE A FACUT RATT : DIN 2 LINII A FACUT 1, CARE SE SUPLIMENTEAZA DOAR DUPA 12( ADICA CUMVA LA INTOARCEREA SCOLARILOR). CATE E7 O SA FIE PE ORA ? 2? TOT PENTRU CA RATT II PLACE DE OAMENII DIN FREIDORF?EU CRED CA CU NOUA SCHIMBARE O SA TREBUIASCA SA STAM MAI MULT IN STATII...TRIST; ASADAR TRAMVAIUL 3 NU MAI ARE NICI O SANSA SA REAPARA????
alecs, la 18 Feb 2009, 21:45, a spus:
De luni o sa fie mai aglomerat; ptr ca vin si cei de la zahar:)
#135
Postat 15 ianuarie 2010 - 18:57
TIANAPET, la 15 Jan 2010, 18:47, a spus:
Se poate observa foarte clar din imaginile pe care le-am pus mai sus, cele cu planificarea. O semitura (ex.:Traian Grozavescu-Abator) dureaza 30 de minute, deci fiecare autobuz face doua curse pe ora. La orele de varf sunt 7 autobuze, deci se vor efectua 14 semiture pe ora.
Eu zic ca vor circula mai des decat fostul tramvai 3, doar capacitatea de transport e mai mica in cazul unui autobuz, fata de tramvai.
#136
Postat 15 ianuarie 2010 - 21:39
Pentru cei revoltati:
Sa stiti ca sunt mai multe autobuze acum prin Freidorf - 10.
Inainte situatiia era asa:
- linia 3 - 3 autobuze
- linia 42 - 5 autobuze
deci 8 numai, acum din cate am inteles vor fi 10.
Ca sa numai vorbim ca pana la abator vor merge acum 7 autobuze si nu 3 ca pana acum pe linia 3.
#137
Postat 15 ianuarie 2010 - 22:19
Visor, la 15 Jan 2010, 21:39, a spus:
Pentru cei revoltati:
Sa stiti ca sunt mai multe autobuze acum prin Freidorf - 10.
Inainte situatiia era asa:
- linia 3 - 3 autobuze
- linia 42 - 5 autobuze
deci 8 numai, acum din cate am inteles vor fi 10.
Ca sa numai vorbim ca pana la abator vor merge acum 7 autobuze si nu 3 ca pana acum pe linia 3.
Buna seara,
Nu e vorba de "revoltati". E vorba de o schimbare de pe zi pe alta si de faptul ca era mai usor sa se scrie tabelat ce si cum se va intampla. Degeaba se posteaza 2 imagini, care sincer nu-s tocmai limpede de inteles. Sper ca vor fi trecute orele de trecere ale E7 chiar si in statiile de dupa liceul auto.
#138
Postat 15 ianuarie 2010 - 23:15
TIANAPET, la 15 Jan 2010, 22:19, a spus:
...E vorba de o schimbare de pe zi pe alta si de faptul ca era mai usor sa se scrie tabelat ce si cum se va intampla...
Schimbarea trebuia sa aiba loc inca de la inceputul lunii noiembrie 2009, dar, din motive organizatorice, doar 43 a devenit atunci E8, iar schimbarea lui 42 in E7 au amanat-o. Iata ca a venit si randul lui 42 sa se transforme.
#140
Postat 15 ianuarie 2010 - 23:39
TIANAPET, la 15 Jan 2010, 22:19, a spus:
Aceste informatii sunt extrase din Radflet si sunt destinate profesionistilor (dispecerilor, celor de la exploatare). Daca eu le-am pus aici, e pentru a le arata unor membri ai forumului, pasionati de acest lucru, cum functioneaza sistemul si cum arata planificarea. Nu ma obliga nimeni sa prezint planificarea pe intelesul calatorilor, aceasta fiind o chestie interna (nici nu am informatia in alt format). Pentru calatori avem informatia de pe tabelele din statii sau de pe panourile de afisare, precum si pe pagina de web (timpii de asteptare).