Reabilitare Bulevardul Cetății Constructor: Porr & as - in constructie
#541
Postat 20 februarie 2024 - 14:57
Ma lasi cu irigatia, in 6 luni nu va mai fi functionala si o sa poti sa bagi palmele in crapaturile din pamant, facem si pariu daca te tine
#542
Postat 20 februarie 2024 - 15:16
Problema cu praful nu e neaparat de la caldura - e cald in tot orasul, e iarba peste tot - eu am in fata casei 2 laturi cu iarba, nu urca nimeni cu masina, nu se face mizerie. Oricum saptamanal trece masina care face curat si spala la bordura. Se poate mentine curatenia daca se vrea. Cel mai bun contra-exemplu e in Mosnita - nu se face curatenie deloc pe soseaua principala, au acea bordura pe mijloc, praful a devenit pamant si deja cresc buruieni la bordura.
Problemele mari apar in la zonele unde se urca masinile pe iarba, fac noroi si mizerie care apoi ajung pe asfalt - cum am avut deja un caz zilele trecute, pus pe facebook si apoi in presa.
Facem sesizari sa puna stalpisori. Au fost cazuri cand a functionat, s-a rezolvat.
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 20 februarie 2024 - 15:19
#543
Postat 20 februarie 2024 - 15:16
nabucodonosor19, la 20 februarie 2024 - 14:57, a spus:
Ma lasi cu irigatia, in 6 luni nu va mai fi functionala si o sa poti sa bagi palmele in crapaturile din pamant, facem si pariu daca te tine
Ce coincidenta! Tot 6 luni a tinut si sistemul revolutionar de “spalare singura” a strazii Vacarescu de pe vremea marelui ctitor de oras cand totul era perfect
Aceasta postare a fost editata de Adian: 20 februarie 2024 - 15:25
#544
Postat 20 februarie 2024 - 16:29
michidutza, la 20 februarie 2024 - 10:10, a spus:
Daca la fiecare 10m trebuie sa te dai jos de pe bicicleta, pai nu mai bine mergi cu masina atunci?
Asta da mobilitate urbana, facut pe foaie, sa fie dom'le!
52934c8d-0561-4f62-9155-0e271d9e7307 (1).jpg
adryon, la 20 februarie 2024 - 10:28, a spus:
The Mechanic, la 20 februarie 2024 - 11:27, a spus:
O chestie iritanta e triunghiul de pamant de la Ciocanul care ingusteaza acea ingustare si mai mult. O sa se formeze o poteca pe acel "spatiu verde".
sgdd.jpg
#545
Postat 22 februarie 2024 - 17:01
#546
Postat 22 februarie 2024 - 19:19
Panourile de pe Cetatii se vor a fi conectate prin fibra optica, cu toate ca ele au si un router 4G. Pe moment nu sunt conectate la serverele Radcom / STPT, urmand sa se faca o conexiune prin intermediul retelei de la managementul traficului si STS, sau DTS cum ii spune mai nou. STPT nu este executantul lucrarii, noi asteptam sa vedem cum vor realiza conexiunea in Take Ionescu. Pentru intrefoane, la fel, asteptam ca Swarco sa definitiveze reteaua (pe aceasi platforma).
#547
Postat 22 februarie 2024 - 20:26
Fantoma Tramvaiului 3, la 18 februarie 2024 - 16:08, a spus:
- inclusiv la macazul nou de la Balta Verde se foloseste inca ranga. Inclusiv, domnul imbracat in albastru din poza fara vehicule, care era vatmanul tramvaiului 7 din pozele urmatoare, literalmente A FUGIT cu ranga sa schimbe macazul. La linie si macaz nou-noute
- asta ma aduce sa intreb, de ce a fost nevoie sa schimbe macazul acolo? Se testeaza cu tramvaie linia pe Bogdanestilor? Ca altfel ar fi fost permanent spre dreapta macazul oricum
- un Cibro cu afisajul pe linia S1. Ce cauta liniile de transport scolar duminica sa circule? Sau era totusi un 5? De ce afisa gresit atunci? Mai bine sa opreasca afisajul decat sa afiseze gresit
1, cred ca ar putea avea legatura cu mutarea, in perioada urmatoare de timp, a buclei de intoarcere de pe spatiul unde se va construi noul stadion, Eroii Timisoarei.
2, am intrebat un vatman si mi-a raspuns ca (probabil observatie personala) e din cauza climei, care, atunci cand functioneaza se schimba macazul. Cine stie ce impulsuri electrice se transmit prin sistemele Bozankaya si ce sensibilitate au senzorii macazelor dar oricum, e hilar ce nivel ingineresc de compatibilitate avem in orasul care a introdus tramvaiele in tara asta si pe continent...
3, soferilor de pe linia 5 ....... (edit by admin) li se rupe de jobul pt care sunt platiti.
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 22 februarie 2024 - 20:54
Motiv editare: Te rog sa renunti la astfel de epitete
#548
Postat 27 februarie 2024 - 00:52
Stalpii ce sustin semafoarele dedicate pt. tramvaie au montate pe ei si camerele de supraveghere care sunt indreptate catre peron... Dupa unghiul de montaj nu stiu daca "bat" pana la panouri care sunt destul de jos amplasate.
Se are in vedere montarea de casete luminoase ca in restul statiilor din oras ? Altfel as fi montat panourile la inaltimea maxima a stalpului. pentru protectia lor. Partea din spate a panoului e alba, sper ca nu e plastic (ABS)
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 27 februarie 2024 - 00:53
#549
Postat 27 februarie 2024 - 01:15
Panourile LED nu sunt montate la aceiasi inaltime fata sol - pe tot bulevardul se pare ca e asa, zici ca le-au prins cum la picat la mana.
Trecerea de pietoni supravegheata video cu 2 camere video "sa prinda" pietonii indisciplinati care nu vor sa stea cele 90 sec de la apasarea butonului.
E misto sa stai pe margine, si sa astepti verdele iar in statie ajunge tramvaiul care dupa o stationare de 20 secunde pleaca si tu "primesti verde" dupa ce tramvaiul a plecat. Situatia e identica si la statia M. Basarab.
Supravegherea video a peroanelor e identica cu cea de la intersectia cu Gh. Lazar - de fapt pe tot bulevardul e la fel
#550
Postat 27 februarie 2024 - 01:34
Tablourile electrice din statii sunt la fel executate:
- presetupele alea sunt de plastic fara o garnitura de cauciuc intre ele si panou (avand in vedere ca sunt montate la exterior) - la unele tablouri apare rugina deja in zona unde sa gaurit tabloul pt ele;
- presetupele prind doar cablul - care pare a fi un cablu banal de genul folosit la prelungitoarele casnice; Trebuia presetupe mai mari care sa fixeze copexul care pare a fi de calitate, acesta trebuia sa intre minim 10 mm in interiorul panoului;
- nu inteleg de ce nu s-a intrat in tablou din partea de jos sa nu avem tuburile alea de copex si de ce nu s-a folosit un singur tub de diametru mai mare; Cel mai probabil intai au montat tablourile si cablurile le-au tras ulterior;
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 27 februarie 2024 - 01:35
#552
Postat 28 februarie 2024 - 09:29
Celebra linie "inierbata" va fi un camp cu pamant sterp si crapat si fan uscat. Pb vor fi cateva exceptii une va mai bate vreun aspersor ostenit.
A meritat ingustarea benzilor
#553
Postat 28 februarie 2024 - 09:50
#554
Postat 28 februarie 2024 - 11:22
#555
Postat 28 februarie 2024 - 14:08
Bobby, la 27 februarie 2024 - 01:15, a spus:
Panourile LED nu sunt montate la aceiasi inaltime fata sol - pe tot bulevardul se pare ca e asa, zici ca le-au prins cum la picat la mana.
Trecerea de pietoni supravegheata video cu 2 camere video "sa prinda" pietonii indisciplinati care nu vor sa stea cele 90 sec de la apasarea butonului.
Nicidecum camerele montate la trecerile de pietoni nu sunt pentru a prinde “pietonii indisciplinati”. E stupid ceea ce spui.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#557
Postat 28 februarie 2024 - 14:12
Mai primesti un warn pentru ce ai scris.
@BogdanVld: Asa o fi moda sau directiva, sa se faca benzi mai inguste pt ca vedem ca in Timisoara dar si in judet ca se fac benzile mai inguste acolo unde se modernizeaza drumuri. Doua masini mici in paralel pot circula ok. Poate doua autobuze in paralel ar fi la limita iar devansarea necesita mai multa atentie.
#558
Postat 28 februarie 2024 - 20:02
In offtopic: Cred ca greu sa fii penelist in vremurile astea. Trebuie sa aperi incompetenti gen Nica, sa sustii expirati gen Robu sau sa inghiti in sec cand penele se aliaza/integreaza cu peeeseeedeeee.
#559
Postat 28 februarie 2024 - 23:09
nabucodonosor19, la 28 februarie 2024 - 09:29, a spus:
Celebra linie "inierbata" va fi un camp cu pamant sterp si crapat si fan uscat. Pb vor fi cateva exceptii une va mai bate vreun aspersor ostenit.
A meritat ingustarea benzilor
Sunt bune benzile nu mai fii supy ca poate vine
Aceasta postare a fost editata de Adian: 28 februarie 2024 - 23:15
#560
Postat 29 februarie 2024 - 10:43