Calea Stan Vidrighin constructor desemnat PORR - Reabilitare strada si linie
#182
Postat 19 august 2023 - 10:13
#183
Postat 21 august 2023 - 08:28
#184
Postat 31 august 2023 - 20:37
Cred ca nu gresesc daca spun ca mai bine l-ar opri pana rezolva problema, asa cum functioneaza acum fiind foarte derutant pentru participantii la trafic. Fenomenul se manifesta la toti stalpii, nu doar la unul-doi izolat.
#185
Postat 31 august 2023 - 20:46
#186
Postat 01 septembrie 2023 - 09:30
#187
Postat 01 septembrie 2023 - 14:18
#189
Postat 04 septembrie 2023 - 18:03
#190
Postat 21 septembrie 2023 - 17:20
Citeaza
Ruben Lațcău, viceprimarul Timișoarei, vine cu vești de pe șantierul de reabilitare a B-dului Vidrighin. Astfel, aflăm că stadiul lucrărilor este de aproape 70%.
„Bulevardul Vidrighin va fi parcurs de la un capăt la altul, fără a mai fi necesară schimbarea benzii. Din octombrie, se va circula doar pe partea dreaptă, de la intersecția cu strada 1 Decembrie 1918 până la sensul giratoriu AEM, iar partea stânga va fi închisă total pentru lucrări. Cu un an înainte de termenul de finalizare și cu un procent de realizare de aproape 70%, una dintre cele mai complexe investiții avansează în ritm bun și intră astfel într-o nouă etapă. Este o investiție majoră pe un bulevard care preia traficul greu, în lipsa centurii, și care este tranzitat zilnic, în special, de timișorenii care lucrează în Zona Industrială Buziaș. Avem linie dublă de tramvai, două benzi de carosabil pe sens, trotuare și piste de biciclete. Și… am schimbat acum și rețeaua de apă și canalizare, ca să nu spargem mâine ce facem azi, după cum a fost obiceiul. Proiectul de reabilitare de pe Vidrighin a fost corelat cu lucrările de modernizare a rețelei de apă, pe care le-a finalizat Aquatim”, a declarat Ruben Lațcău.
Viceprimarul Timișoarei a mai detaliat că în acest moment constructorul se concentrează pe tronsonul Batania – Constructorilor, unde au loc lucrări la rețelele de utilități, trotuare, la infrastructură și suprastructură.
„Per ansamblu, lucrările de terasamente cale rulare tramvai se apropie de un stadiu de realizare de 100%, trotuarele, pistele de biciclete și accesele au trecut de 50%, rețeaua de canal – 80%, iar lucrările la iluminatul stradal și pietonal sunt undeva la 75%”, a afirmat Ruben Lațcău.
#191
Postat 21 septembrie 2023 - 18:00
Citeaza
WTF! Pai abia ce s-a deschis primul tronson pe sensul Domasnean > 1 decembrie, reabilitat complet. De ce l-ar inchide iarasi!? Macar sa il lase deschis pentru cei ce vor sa vina de la AEM/Domasnean si sa vireze dreapta pe Constructorilor. (asta daca micul si singuraticul neuron nu a murit si ala)
#193
Postat 26 septembrie 2023 - 09:43
#194
Postat 26 septembrie 2023 - 21:31
#195
Postat 26 septembrie 2023 - 22:19
Ma bucura ca s-a latit trotuarul din drept cu strip Mall-ul.
Si nu stiu ce asteapta, da sper sa nu ramana stalpul acesta in mijlocul pistei.
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 26 septembrie 2023 - 22:19
#196
Postat 04 octombrie 2023 - 17:20
Sursa: TeleUniversitatea Timisoara
#197
Postat 04 octombrie 2023 - 17:31
#198
Postat 09 noiembrie 2023 - 17:43
Citeaza
La aproximativ un an și jumătate de la demararea lucrărilor pe șantierului de pe Calea Stan Vidrighin din Timișoara, acesta intră în ultima etapă majoră, intersecția cu 1 Decembrie 1918 urmând să fie modernizată.
„În timp ce două bulevarde sunt aproape gata, al treilea, Stan Vidrighin, intră de săptămâna viitoare în ultima etapă majoră a lucrărilor. Intersecția cu 1 Decembrie 1918 urmează să fie modernizată complet, chiar mai repede decât ne așteptam inițial în graficul de lucrări. Schimbăm liniile de tramvai învechite și introducem un sistem automat de macazuri, schimbăm rețelele de utilități și bineînțeles, refacem trotuarele, pistele și carosabilul. Vor exista restricții pentru ca lucrarea să avanseze cât mai rapid, iar noile tramvaie să poată circula până la AEM de anul viitor. Am făcut eforturi ca odată ce restricționăm accesul aici, să îl deschidem într-o altă intersecție, respectiv la intersecția cu Aurel Podeanu”, anunță primarul Timișoarei, Dominic Fritz.
Pe Stan Vidrighin, lucrările sunt gata în proporție de aproape 80%, urmând ca intersecția cu 1 Decembrie 1918 să fie gata în martie 2024. Constructorul va desface linia de tramvai, drumul și trotuarele, pentru a lucra în iarnă la rețelele subterane. Apoi va realiza terasamentele în luna februarie și va așterne primele straturi de asfalt la început de martie.
Ce lucrări se fac
Pe Calea Stan Vidrighin, din Zona Industrială Buziaș, lucrările vizează schimbarea liniei cale dublă de tramvai – pe o lungime de 1,81 km, reabilitarea celor patru benzi de circulație auto și a pistelor de biciclete, precum și amenajarea de spații verzi. Tot aici vor fi și zece stații noi de tramvai.
Valoarea investiției se ridică la aproape 17 milioane de euro, finanțarea fiind asigurată din bugetul local. Termenul de execuție este de 30 de luni, ceea ce înseamnă că reabilitarea ar trebui să fie gata în septembrie 2024.
De lucrări se ocupă firma Porr Construct, care colaborează cu: Porr Bau GmbH – CSV Infratech SRL – Swarco Traffic România – Vimato – Wiebe România – Electroechipament Industrial SRL – Sane – Longhersin.
În cifre, progresul ar fi următorul:
• Demolări/desfaceri drumuri – 85%;
• Lucrări de terasamente, inclusiv drumuri laterale – 87%
• Lucrări de suprastructura, inclusiv drumuri laterale – 56%
• Trotuare, accese, piste de biciclete – 63%;
• Lucrări de terasamente cale rutare tramvai – 94%;
• Lucrări de suprastructura cale de rulare tramvai – 82%;
• Execuție instalații de iluminat stradal și pietonal – 85%;
• Rețele hidranți și apă – 70%;
• Rețele canal – 80%.
Restricții de trafic
Șoferii trebuie să țină cont că, odată cu aceste lucrări, traficul auto va fi restricționat începând de joi, 16 noiembrie, până la finalizarea intersecției. Termenul estimat pentru finalizare este 15 martie 2024. Astfel:
Se închide accesul de pe Str. 1 Decembrie 1918 pe Calea Stan Vidrighin, precum și în sens opus;
Se va circula pe câte o bandă pe sens pe Calea Stan Vidrighin, în zona intersecției.
În plus, până vineri, 17 noiembrie 2023, se va redeschide circulația auto pe câte o bandă la intersecția Str. Aurel Podeanu – Stan Vidrighin. Deoarece traversarea liniilor de tramvai nu va fi posibilă, șoferii care vin de pe Podeanu vor fi obligați să vireze la dreapta pe Stan Vidrighin.
Societatea de Transport Public Timișoara va veni cu o informare privind schimbările la circulația pe liniile afectate de restricție.
#199
Postat 15 noiembrie 2023 - 15:53
inteleg ca traficul e de rahat acum in zona aia, dar decat sa avem iar problemele de pe Rebreanu peste cativa ani mai bine induram cateva luni si sa iasa un lucru calumea.
#200
Postat 15 noiembrie 2023 - 16:08