STP Timișoara Forum: Pasajul Solventul | Podul Solventul - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (40 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)

#481 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 ianuarie 2022 - 18:10

Eu sunt curios ce se va intampla cu acea cocioaba dintre bucla si containere. Improvizatia aceea e legala? Cui ii apartine?
0

#482 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 ianuarie 2022 - 18:50

Da, acea cocioaba are si gard imprejmuitor, toaleta in curte si haine pe sarma la uscat... Dar scria prin presa ca tot terenul necesar pasajului (prima faza, fara strada prin Solventu) este rezolvat asa ca banuiesc ca si cocioaba este "rezolvata".
Dar mai sti?
Au fost probleme si la baraca de langa pasajul Jiul si au ramas nerezolvate astfel ca pasajul a ramas asimetric din acest motiv.


Insa scriam pe forum cu multi ani in urma dupa ce Robu s-a sucit si n-a mai vrut pasaj suprateran, cum era planul initial, ci unul subteran, ca nu este bine.
Si iata de ce nu este bine...
Un pasaj suprateran era mult mai ieftin si teoretic ar fi durat mai putin ca timp realizarea lui...
Dar alt avantaj mai mare ar fi fost faptul ca el putea fi mai lung (cel suprateran) si sa treaca si peste strada Garii avand in vedere ca se doreste ca strada garii sa devina a saptea radiala a orasului ceea ce sugeram eu inca de pe atunci. Astfel am fi avut o intersectie denivelata intre strada Garii si relatia Bogdanestilor - Dambovita doar prin prelungirea pasajului suprateran. Trebuiau doar realizate bretelele de urcare/coborare.

Cum stau lucrurile acum cu pasaj subteran, imi vine greu sa cred ca se va face vreodata un pasaj suprateran pentru strada Garii care sa treaca peste relatia Bogdanestilor - Dambovita si sa mearga pana la Centura de Vest avand inca un pasaj peste liniile de Resita. Ar fi trei pasaje pe un perimetru mic ceea ce nu vom vedea niciodata in Timisoara.
In concluzie vom avea un sens giratoriu intre Garii si relatia Bogdanestilor - Dambovita si poate - poate un pasaj peste liniile de Resita pentru radiala...
6

#483 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 ianuarie 2022 - 16:54

Si pentru ca stau bine cu timpul liber, mi-am permis sa fac o schita cu intersectia de la Solventu intre str Garii si relatia Bogdanestilor - Dambovita in varianta cu pasaj subteran CF, varianta proasta dupa parerea mea si costisitoare din mai multe aspecte...

Un sens giratoriu mare la nivelul solului dupa iesirea din pasaj iar peste acest sens pasaj auto suprateran cu doua brate independente pentru cele doua sensuri si asta pentru a avea loc linia de tramvai pozitionata central pe strada Garii. Linia se poate prelungi (daca se doreste) si catre Sanmihaiu Roman fiind suficient si un singur fir.
Cu acest pasaj se obtine un timp de deplasare superior pe radiala dinspre/catre gara.
Dar avand in vedere ca este nevoie de inca un pasaj supra/sub teran la liniile Resita, probabil ca nu se va aborda niciodata aceasta varianta.
Vom ramane cu un sens giratoriu (mare sper eu) unde vor intra si tramvaiele in el, fie in mod circular sau nu, avand in vedere ca se vor intalni aici trei directii diferite de linii de tramvai (sper eu), Ronat, Dambovita si Gara de Nord...


Imagine atasata: intersectia solventu 02.jpg
2

#484 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1387
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 25 ianuarie 2022 - 19:28

adica tu vrei sa urci traficul pe un nou pasaj inainte de intersectie cu ce iese din sub-pasajul Solventul ? Si sa urci si tramvai pe pasaj? Sincer, daca are 2 benzi pe sens, pot sa puna autobuze electrice pana la Sanmihai, poate sa le duca si la Sacalaz folosind centura.
Intr-adevar pasajul ar fi bun pentru ca ar fluidiza mult traficul spre centura, ma gandesc ce nebunie e la iesirile din oras, pe Sagului sau pe Aradului, ce cozi s-ar evita. Cam lung, vreo 700-800 de metri lungime, deci destul de scump
0

#485 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 ianuarie 2022 - 23:28

Eu cred ca m-am exprimat corect in ce-am scris.
Linia de tramvai ramane la nivelul solului insa trebuie sa-i lasi loc ca el sa se incadreze pe mijlocul strazii Garii (dupa cum este si proiectul de amenajare a acestei strazi) trebuie ca benzile de urcare coborare pe pasaj sa fie distantate intre ele exact cu latimea terasamentului pentru tramvaie, circa 6 m.
Intre cele doua sensuri distantate intre ele cu 6 m ale pasajului se vede terasamentul liniei de tramvai care se afla la nivelul solului fara sa urce nicaieri. Doar traficul AUTO pe relatia Gara de Nord - Centura de Vest foloseste pasajul suprateran.

Fac aceste schite in mod rudimentar dar cu multa pasiune. Ele nu pot tine locul unor randari profesionale.
Chestiunea cu tramvaiul catre Sanmihai este SF (stiintifico-fantastica si nu studiul de fezabilitate :D ).
0

#486 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 969
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 26 ianuarie 2022 - 01:06

Nu stiu daca e neaparat SF, dar cred ca daca s-ar face, s-ar face pe traseul vechi, prin Freidorf, si mai departe prin Utvin. Ar deservi mai bine oamenii, decat prin mijlocul nicaieriului
1

#487 Useril este offline   Cristian 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 22 iunie 08

Postat 02 februarie 2022 - 18:33

Vezi postareacseh_17, la 24 ianuarie 2022 - 18:10, a spus:

Eu sunt curios ce se va intampla cu acea cocioaba dintre bucla si containere. Improvizatia aceea e legala? Cui ii apartine?

Azi am trecut pe acolo si curatau zona. Cocioaba era deja data jos.
6

#488 Useril este offline   Gioco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 februarie 2022 - 08:39

03.02.2022

Prin anii 80'-85' și "casa" din penultima poză a fost tot un fel de gheretă. A început să "crească" după ce s-a demolat cabina de la mijlocul liniilor de cale ferată.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: image.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220203_161718153_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220203_161750812_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220203_161804743_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220203_161813011_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220203_161817235_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220203_165116584_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220203_165158325_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220203_165242900.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220203_165251070.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220203_165309071_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220203_165315920.jpg

4

#489 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 623
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 04 februarie 2022 - 09:10

Eu sunt destul de uimit ca acel cartier din Freidorf, dupa linia de tren, spre Bega, a ramas fara un pasaj pe sub calea ferata catre zona centrala (fie langa Bega, fie catre Ardealul)
0

#490 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 februarie 2022 - 17:45

Pentru un sens giratoriu asezat la locul potrivit ar trebui ca si cladirea cu doua etaje din dreptul buclei sa dispara, sa fie demolata. Stie cineva ceva de soarta ei?

Cand vorbea Robu de achizitie de teren pentru pasaj, mi se pare ca vorbea inclusiv si de cladire sau parte din ea...
0

#491 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29738
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 februarie 2022 - 18:55

Azi am aflat ca in scurt timp trebuie sa modific headerele tablelor de statie a liniilor ce circula pana acolo (13 si 18). Vor intoarce la Baritiu.
0

#492 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 969
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 05 februarie 2022 - 01:49

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 04 februarie 2022 - 18:55, a spus:

Vor intoarce la Baritiu.

Ce pacat ca se rateaza ocazia de a oferi o conexiune mai buna Sagului-Mehala, daca duceau linia 13 sa intoarca in piata Iuliu Maniu
2

#493 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29738
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2022 - 11:06

Da. Era o idee... Noi executam ce spune SMTT-ul, deci daca le va veni ideea asta, probabil se va putea aplica.
0

#494 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 februarie 2022 - 11:31

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 05 februarie 2022 - 01:49, a spus:

Ce pacat ca se rateaza ocazia de a oferi o conexiune mai buna Sagului-Mehala, daca duceau linia 13 sa intoarca in piata Iuliu Maniu



Vezi postareaFlorin.B RATT, la 05 februarie 2022 - 11:06, a spus:

Da. Era o idee... Noi executam ce spune SMTT-ul, deci daca le va veni ideea asta, probabil se va putea aplica.



Cum e posibil sa fi dat jos de undeva si sa ajungi mai sus decat ai fost?

Dupa ce ai facut praf ratt-ul, urci mai sus ca sa faci praf si ce a mai ramas...

Este clar ca era bine ca macar una dintre cele doua linii, 13 sau 18, sa fi mers pana in sens la Resitei (Iuliu Maniu)...
1

#495 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1107
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 05 februarie 2022 - 12:56

S-or fi gandit la cei care mergeau cu 13 din cartierul Blascovici, de dupa liniile de tren. Ca sa nu mearga pana la pasarela pe jos au hotarat ca ultima statie sa fie Baritiu. Cred ca asa se va proceda cu linia 11 si 18 cand se va incepe cu santierul.
0

#496 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 418
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 08 februarie 2022 - 11:50

Linia de troleibuz pana la Solventul nu va mai avea niciun sens dupa realizearea liniei de tramvai. In schimb liniile 11 si 14 pot fi extinse pana la Liceul Auto din Freidorf (sunt 1.5km de la
Depoul de troleibuze pana la parcul Petofi Sandor) , linia 18 ar putea fi adusa prin fata Catedralei si apoi Universitati si sa aiba capatul fie la Calea Urseni, fie la Apicultorilor. Linia 13 trebuia lasata pana la Mall,poate cu o bucla pe Calea Circumvalatiunii, AI Cuza si Gheorghe Lazar. M11 si M14 pot ramane la Baritiu.
0

#497 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 969
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 08 februarie 2022 - 20:39

Ba da tocmai ca mi se pare ca atunci va avea si mai mult sens sa circule troleibuzele pana la Solventul. Va face legatura si cu cei care locuiesc dincolo de liniile de tren, dar va fi si un nod important cu tramvaiele/autobuzele care vor circula pe relatia Ronat - Dambovita. Plus ca sunt convins ca odata cu pasajul vor incepe tot felul de dezvoltari si prin zona respectiva
0

#498 Useril este offline   Gioco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 februarie 2022 - 14:08

11.02.2022

Câteva diferențe față de zilele trecute: s-a continuat curățenia pe terenul dinspre buclă, s-au demolat gardul și ceva acareturi de la clădirea de sub pasarelă (prima poză este de săptămâna trecută), au "apărut" câțiva tăruși și s-a tăiat din vegetație, inclusiv cea de lângă stația de troleibuz.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20220203_165309071_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220211_171708613.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220211_171708614.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220211_171708615.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220211_171828741_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220211_171900354_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220211_171933752_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220211_171945541.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220211_172012730.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220211_172017435.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220211_172158212_HDR.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20220211_172203128_HDR.jpg

9

#499 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 februarie 2022 - 15:53

Este spatiu suficient pentru panta/rampa intre pasaj si strada Garii? Sau se va trece putin si dincolo de strada Garii?
Ce parere aveti?
1

#500 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1107
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 12 februarie 2022 - 16:39

robu spunea ca se incadreaza cu pasajul fara sa intre in curte la Solventul. Dar ca sa fie optim, cu sens giratoriu cu tot, o sa intre putin in curte/viitorul drum.

Edit: am gasit articolul din ianuarie 2017: „Am avut o întâlnire cu reprezentanții proprietarului domeniului Solventul. Ne-am înțeles asupra variantei de realizare a pasajului Solventul, cu un sens giratoriu, de unde să se producă racordarea la strada Gării, respectiv înspre canalul Bega, ne-am înțeles că acest proiect, în varianta lui optimă, ar trebui să ocupe o partea din proprietatea respectivă. Reprezentanții proprietarului au înțeles necesitatea de a realiza un drum cu patru benzi acolo, peste viitorul pod peste Bega, care și el va fi unul cu patru benzi. Se va face, în perioada următoare, dezmembrarea de rigoare și cedarea terenului respectiv către Municipiul Timișoara, astfel încât, în urma aprobării donației de către Consiliul Local Timișoara, noi să putem avansa cu proiectele pasaj peste calea ferată și pod peste Bega”, a explicat, vineri, Nicolae Robu.
https://www.tion.ro/...proiect-460979/

Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 12 februarie 2022 - 16:57

2

Arata acest topic


  • (40 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi