Aceasta postare a fost editata de corco: 09 aprilie 2021 - 12:00
Centura de VEST a Timisoarei (licitatie studiu de fezabilitate) - 13.2 Km
#61
Postat 09 aprilie 2021 - 11:59
#63
Postat 10 aprilie 2021 - 12:29
corco, la 09 aprilie 2021 - 11:59, a spus:
Pai da, asta ar fi solutia corecta.
Si as plusa si as spune ca de la acelasi nod de pe centura se poate face un drum paralel cu Bega pana la Sanmihaiu Roman.
Ce s-ar obtine cu acest drum?
Pai cei din Sanmihaiu Roman, German, etc. ar ajunge in zona centrala (si de nord) a orasului foarte repede fara sa treaca prin Utvin si Freidorf unde avem o densitate mare de masini la anumite ore, unde avem numeroase zebre si pietoni, lucruri care incetinesc viteza de deplasare care oricum este redusa prin localitati. Pe intrarea pe la Solventu toate astea dispar iar centrul este in linie dreapta si distanta mica (str Garii si bul Republicii).
Mai depinde si de primarul din Sanmihai cat de atent este desi toate aceste aspecte ar trebui vazute de cei "de la centru" ca de aia sunt pusi acolo!...
#64
Postat 10 aprilie 2021 - 20:10
Nu va fi ceea ce zici tu daca e să aștepți după el.
#65
Postat 10 aprilie 2021 - 20:47
Multe dintre "visele" mele inca din adolescenta s-au implinit dupa 40 - 50 de ani si ma refer la "vise" legate de oras si infrastructura lui...
Totusi este prea mult sa astepti atata timp pentru un pasaj Michelangelo, tot atata timp pentru desfiintarea pietei Iosefin de pe strada si inapoierea strazii traficului stradal (nu s-a intamplat acest lucru cum mi-am imaginat eu), tot atatia ani sa astept pentru a trece pe sub podul de la Maria, trecere obturata de cand ma stiu si deschisa abia in urma cu cativa ani si mai sunt si alte "vise" materializate dupa o viata de om insa nimic spectaculos la urma urmei ci doar chestiuni elementare pentru secolul in care ne aflam...
Asta e, mai astept!...
#66
Postat 10 aprilie 2021 - 21:06
#67
Postat 10 aprilie 2021 - 21:20
Pai unii dintre utvineni ar putea veni peste pasarela lor la aceasta linie daca drumul si linia se creioneaza pe langa Bega cum ar fi firesc, intrarea in Sanmihai facandu-se pe strada de langa primarie paralela cu Bega...Si o linie simpla pe camp ar fi suficienta.
#68
Postat 11 aprilie 2021 - 00:08
Drumul De lângă cimitir spre Plaja Noua e deja practicabil și folosit dar punctual.
Sa zicem că în 10 ani, după ce e gata centura vest
#69
Postat 29 noiembrie 2021 - 09:49
Solutie este deja marca inregistrata de multi ani de cand Bolojan a preluat pasajele de pe centura Oradea, a finalizat proiectarea apoi contractarea si la final a pus proiectul pe biroul MT care a asigurat imediat finantarea.
Ultima creatie este anuntarea descarcarii din A3 la nivel de drum expres in centura, contract proiectare si executie semnat recent cu Strabag si bineinteles finantat de MT, contract pe bune nu ce avem noi pe descarea din Sanandrei
Ce ar mai fi de spus, parca suntem copii de mingi, la centura Sud o sa ne rugam de toti sfintii sa-l finalizeze in timp sa scapam de traficul infernal de tranzit din oras la o solutie din anii 80
Oare acum vom fi in stare sa ne folosim de pozitia de forta din MT si sa facem ca la carte centura Vest?
Citeaza
ei fac toate fazele, inclusiv execuție, ministerul plătește
Aceasta postare a fost editata de corco: 29 noiembrie 2021 - 10:35
#70
Postat 08 decembrie 2021 - 16:25
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii România anunță că în cadrul ședinței Comisiei Tehnico-Economice a #CNAIR a fost avizată varianta 1 de traseu (din cele patru propuse inițial) pentru Varianta de Ocolire Timișoara Vest.
Varianta de traseu avizată în luna noiembrie are o lungime de aproximativ 14 km și traversează unitățile administrativ teritoriale Timișoara, Săcălaz și Utvin. Sunt prevăzute patru noduri rutiere: la intersecția cu DN 69 (Timișoara – Arad) și centura de ocolire Timișoara Nord, la conexiunile cu DN 6 (Timișoara – Cenad), cu DN 59A (Timișoara – Jimbolia) și cu Timișoara printr-un drum de legătură.
Proiectul are ca scop construirea unei variante de ocolire a orașului din zona intersecției DN 69 (Timișoara – Arad), cu DJ 591 (unde se va lega cu varianta de ocolire Timișoara Sud, acum în construcție), ce va înconjura orașul prin vest, rezultând astfel închiderea inelului de centură a municipiului Timișoara. De asemenea, VO Timișoara Vest va avea nouă lucrări de artă (poduri și pasaje).
În perioada următoare, vor avea loc și alte studii necesare pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate, contractul fiind derulat de S.C. SEARCH CORPORATION SRL.
Aceasta postare a fost editata de raducu: 08 decembrie 2021 - 16:31
#71
Postat 08 decembrie 2021 - 16:41
Asa cum era de asteptat s-a ales varianta cu investitia cea mai mica, nu inteleg lipsa unui pasaj suprateran peste DN69, configuratia intersectiei este facuta pentru aceasta solutie, nu pot sa cred ca o sa ne mutam cu coloanele din Dumbravita acolo dupa finalizarea legaturii la A1
Aceasta postare a fost editata de corco: 08 decembrie 2021 - 20:11
#73
Postat 08 decembrie 2021 - 17:24
Dar nu reiese nici că ar fi cu două benzi pe sens.
În comentarii, cei de la DRDP Timișoara menționează că doar la finalizarea SF-ului vor avea date legate de numărul benzilor/sens.
#74
Postat 08 decembrie 2021 - 20:52
corco, la 08 decembrie 2021 - 16:41, a spus:
nu inteleg lipsa unui pasaj suprateran peste DN69, configuratia intersectiei este facuta pentru aceasta solutie
Desi trebuia un pasaj acolo, eu ma bucur ca macar au facut configuratia in asa fel incat sa poata fi facut ulterior cat de cat simplu. Cum din ambele directii de pe centura benzile se despart spre sfarsit, e locul perfect pentru a face prin mijloc un pasaj pe deasupra sensului
#75
Postat 08 decembrie 2021 - 23:03
Janto A., la 08 decembrie 2021 - 17:24, a spus:
Dar nu reiese nici că ar fi cu două benzi pe sens.
În comentarii, cei de la DRDP Timișoara menționează că doar la finalizarea SF-ului vor avea date legate de numărul benzilor/sens.
In ultima fraza din OT scrie ca vor fi doua benzi pe sens!
Nu pot pune link-ul!
#76
Postat 09 decembrie 2021 - 08:25
Probabil așa au ținut minte din vreo declarație a fostului ministru C. Drulă, care a spus la un moment dat că ar fi normal ca Centura TM de Vest să fie construită din start la 2 benzi pe sens.
#77
Postat 09 decembrie 2021 - 08:49
Este o reprentare formala care evita detaliile si solutiile finale
Super profilul nodurilor! sunt de viteza, dispare giratia dupa modelul nodurilor in lucru pe Centura Sud
Al 2-lea plus este nodul suplimentar de descarcare care va face legatura cu strada Garii si pasajul resp podul Solventul care lipseste din poza de prezentare dar se reconfirma si este de Vis ca vom avea acel Nod suplimentar.
Centura de Vest este de fapt centura urbana a Timisoarei, toate nodurile au descarcare direct in Oras.
Totusi nodul de la DN69 Timisoara-Arad este nuca tare din acest proiect, in acel nod se va descarca traficul din 2 directii majore de trafic, Centura resp descarcarea din A1 Nord, in mod obligatoriu trebuie pasaj suprateran pentru a separa fluxurile de trafic, daca se face acel pasaj acum este momentul, daca se mentine giratia va fi blocaj continuu acolo, ar fi pacat sa nu se intervina de catre autoritati sa se ceara acest pasaj in situatia in care nu este prevazut in SF
Care este sursa de finantare pentru acest proiect: POIM, PNRR, POT, Bugetul de Stat?
sumele prin PNRR sunt definitive din ce am inteles, daca proiectul nu a fost inclus este din start exclus
Aceasta postare a fost editata de corco: 09 decembrie 2021 - 10:31
#78
Postat 09 decembrie 2021 - 14:01
Apoi tot din acel nod se poate face legatura si cu Sanmihaiu Roman pe partea dreapta fata de Bega in continuarea drumului de legatura centura - strada Garii.
Asta ar insemna un proiect logic cu bataie lunga insa am dubii ca s-au gandit atat de profund.
#79
Postat 09 decembrie 2021 - 17:29
#80
Postat 09 decembrie 2021 - 18:15
Ramane sa faca primaria pasajul si largirea
Linkul meu