Discutii despre istoria transportului din Timisoara
#101
Postat 15 mai 2020 - 21:51
Piesa are 51 mm in diametru si este realizata din bronz lacuit.
#102
Postat 04 iunie 2020 - 14:04
http://phototrans.eu/24,308,0.html
Poate ca unii deja stiu de el, pentru mine au fost poze noi, ca de exemplu cea cu 3439 (reclama la Nesquick): http://phototrans.eu..._GT4b_3439.html, si multe altele, descarcarea unui lot de Hansa din '96, etc
Aceasta postare a fost editata de Paul85: 04 iunie 2020 - 14:05
#103
Postat 04 iunie 2020 - 16:34
#104
Postat 22 iunie 2020 - 22:38
1. Timiș 2 #237 la Catedrala Mitropolitană, aprilie 1975:
2. EP-ul #223, cuplat cu un V10, linia 1, Podul Traian:
3. "Gemenele" 126-127, linia 5, 23 august 1979:
4. "Gemenele" 124-125, linia 5, Ronaț, 23 august 1979:
#105
Postat 06 iulie 2020 - 13:50
#106
Postat 07 iulie 2020 - 16:40
Dar daca e vreo intrebare, solicitare poza, informatii, postati aici cu incredere.
#107
Postat 20 octombrie 2020 - 14:21
1. Troleibuzele 6 și 71 au avut inițial scaune din placaj, asemănătoare troelibuzelor DAC din București, care ulterior au fost înlocuite cu actualele scaune provenite de la vagoane Timiș 2?
2. Ce s-a întâmplat cu troleibuzul 6 la începutul aniilor 2000, atunci când atât masca frontală, cât și acele grile de lângă caseta numărului au fost înlocuite cu tabla simplă?
3. În ce schemă cromatică a fost livrat vagonul Duwag N 830? Pe internet am văzut cu el numai poze în schema galbenă (în Timișoara) și cu reclama la Maggi (în Frankfurt am Main).
#108
Postat 24 octombrie 2020 - 15:37
2. La RK s-a intamplat asta, cel mai probabil din lipsa pieselor, multor vehicule li s-au montat asa.
3. Exact cu acea reclama, de aceea a si fost vopsit in schema RATT, din prima, inainte de a circula la noi.
#110
Postat 17 ianuarie 2021 - 12:09
Gräf & Stift GP
Simmering SP
SGP L
Gräf & Stift SS2
#111
Postat 22 ianuarie 2021 - 01:01
1. Când a fost retras definitiv troleibuzul 4 și unde a fost garat după ce nu a mai fost folosit?
2. În ce an au fost retrase vagoanele GT6 172, 2502 și GT8 109?
Și ca o curiozitate, pe site-ul transphoto.org apare că troelibzul DAC 117E 330 de la Sibiu a ajus la Timișoara. Din câte știu în realitate acesta nu a ajuns sau cel puțin nu am văzut vreo poză cu el, de asemenea există multe informații pe acest site eronate. Care este adevărul, a ajuns acest troleibuz sau nu, la Timișoara?
Aceasta postare a fost editata de GPS: 22 ianuarie 2021 - 01:02
#112
Postat 22 ianuarie 2021 - 15:38
GPS, la 22 ianuarie 2021 - 01:01, a spus:
1. Când a fost retras definitiv troleibuzul 4 și unde a fost garat după ce nu a mai fost folosit?
2. În ce an au fost retrase vagoanele GT6 172, 2502 și GT8 109?
Și ca o curiozitate, pe site-ul transphoto.org apare că troelibzul DAC 117E 330 de la Sibiu a ajus la Timișoara. Din câte știu în realitate acesta nu a ajuns sau cel puțin nu am văzut vreo poză cu el, de asemenea există multe informații pe acest site eronate. Care este adevărul, a ajuns acest troleibuz sau nu, la Timișoara?
Pot să te ajut cu câteva răspunsuri, sper eu corecte.
#4 a fost retras prin anii 2010,iar de atunci cred că a staționat împreună cu restul Ikarusuriilor casate lângă poarta de la ITP
2502 țin minte că a circulat ultima oară prin 2016,ultimele dăți l am văzut pe liniile 9,10 și 6. 172 cred că prin 2015 a fost retras,iar de 109 nu știu.
Din ce știu eu la Timișoara a ajuns doar Marele Alb,330 fiind, din ce știu eu "ucis" la Sibiu.
#113
Postat 22 ianuarie 2021 - 15:52
172 - linia 7 - 2014/2015
109 - linia 5 - 2016/2017
2502 - linia 9 - 2017/2018
#114
Postat 22 ianuarie 2021 - 18:29
#116
Postat 22 ianuarie 2021 - 21:27
#117
Postat 22 ianuarie 2021 - 23:06