Bozankaya GT6
#163
Postat 24 aprilie 2019 - 08:25
#165
Postat 25 aprilie 2019 - 07:34
#166
Postat 25 aprilie 2019 - 07:45
![:popa:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/popa.gif)
![:D](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Cand se anunta castigatorul? Daca e sa se depune contestatie, cred ca Pascaniu o s-o faca daca nu castiga
![:)](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 25 aprilie 2019 - 07:48
#167
Postat 25 aprilie 2019 - 09:03
#168
Postat 25 aprilie 2019 - 09:05
#169
Postat 25 aprilie 2019 - 16:53
![:popa:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/popa.gif)
Singura noastra sansa, fiind termenul de livrare. Ceilalti ne avand nici macar un product finit de serie, si deci nu au o linie de productie si nici materiale/piese pe stoc, ar trebuii sa ofere un termen de livrare mult mai mare decat PESA.
#170
Postat 29 aprilie 2019 - 14:26
Florin.B RATT, on 25 aprilie 2019 - 09:05, said:
Cu Astra era vorba să colaboreze pentru București, în 2017, Blidar vorbea despre o colaborare cu Electroputere VFU și cu Atelierele CFR Grivița, acum s-ar putea să se fi schimbat multe de atunci, nu știu dacă acordul era la nivelul mai multor licitații, mai ales că Astra i-a ales pe chinezii de la CRRC QINGDAO SIFANG în locul VFU pentru București. Iată și un fragment de articol pe această temă, din 11 februarie, când Astra a fost acceptată în licitația de la București, ce se găsește aici
Quote
În plus, VFU este trecut singur ca participant deci probabil va fi un produs sub licență.
Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 29 aprilie 2019 - 14:31
#171
Postat 29 aprilie 2019 - 16:11
#173
Postat 29 aprilie 2019 - 17:14
Astfel am aflat ca PESA a fost nationalizata anul trecut (iunie 2018). Nu stiu daca acest lucru are (va avea) efecte pozitive sau negative in livrarea comenzii in cazul in care vor fi declarati castigatori ai licitatiei...
Quote
Material preluat de pe wikipedia
Pe de alta parte in orasul polonez Olsztyn a reparat/construit reteaua de tramvai iar la licitatia din 2012 pentru livrare a 15 tramvaie a castigat Solaris livrand tramvaie Solaris Tramino prevazute cu acumulatoare pentru a circula pe anumite distante fara curent in retea. Tramvaiele au fost livrate in/pana in 2015...
Insa in acelasi oras a fost organizata o alta licitatie in februarie 2018 pentru 24 de tramvaie. Suma prevazuta pentru acest constract este de 40 milioane euro...Castigatorul acestei licitatii a fost anuntat in mai iar in iulie 2018 a fost semnat contractul cu Durmazlar prin divizia de tramvaie Durmaray, producator turc cu sediul la Bursa, pomenit mai sus de un coleg ca posibil participant la licitatia noastra...aceste tramvaie au o capacitate de 210 calatori, 32 m lungime si 2,5 m latime...Primul tramvai va fi livrat in ianuarie 2020...
Imi place mult schema de culori folosita in acest oras...MTC-urile sunt foarte vizibile...
Daca ar urmari acest filmulet robu si ai lui, ar avea multe de invatat de la un oras de 170 000 loc...legat de transportul in comun...
Iata deci cum stau lucrurile cu aceste licitatii...Orasul Olsztyn cu (cel putin) doi producatori de tramvaie renumiti in tara (Polonia) va avea tramvaie turcesti produse la Bursa...
Legat de licitatia noastra, ma mir ca VFU participa...Nu cred ca sunt capabili de o asemenea "galusca", nu cred ca au utilaje de productie de inalta performanta in acest moment, nu cred ca au logistica necesara pentru standarde inalte... doar daca s-au dotat in urma contractului (incasarilor) cu primaria Timisoara si RATT...
Celalalt participant de la noi este Bozankaya Otomotiv, producator turc cu sediul la Ankara. Produce tramvaie, firobuze, firobuze dublu-articulate, autobuze electrice, rame de metrou....Fac exporturi in Asia si mai nou America Latina...
#174
Postat 29 aprilie 2019 - 19:24
DanielT, on 25 aprilie 2019 - 07:45, said:
![:)](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Normal, data era 8.10.2019, dar cum au amânat termenul limită de depunere a ofertelor până pe 24 aprilie, probabil pe 24.10.2019 ar trebui să fie data până la care trebuie să fie valabile ofertele depuse.
#175
Postat 29 aprilie 2019 - 19:50
Quote
In caietul de sarcini n-am vazut sa fie specificat ca tramvaiul e musai sa fie construit intr-o fabrica moderna. Asa cum si Armoniile au fost facute cu flexul si ciocanul, nu vad ce le-ar fi asa greu sa sudeze manual niste bare pe post de sasiu...
![Posted Image](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/Facepalm_emote_gif.gif)
#177
Postat 29 aprilie 2019 - 20:03
dan.s, on 29 aprilie 2019 - 19:50, said:
Evaluarea tehnică durează 6 luni, în general. Ritmul de livrare depinde de capacitatea fabricii și de graficele de livrare prevăzute de organizator. În București, de exemplu, în septembrie se semnează contractul și în ianuarie trebuie să ajungă primele tramvaie (o lună întârziere, datorită blocajelor apărute...), conform graficului, deoarece e nevoie urgentă de tramvaie noi, avem cam 100 de tramvaie trase pe dreapta.
#178
Postat 29 aprilie 2019 - 21:07
Turcii spun ca ritmul lor va fi mai mare deoarece au inceput marirea capacitatii de productie, atat ca suprafata cat si a introducerii muncii in schimburi...
#179
Postat 29 aprilie 2019 - 21:08
#180
Postat 31 mai 2019 - 17:10