![:coolspeak:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/coolspeak.gif)
Bozankaya GT6
#102
Postat 29 decembrie 2018 - 22:18
#103
Postat 03 ianuarie 2019 - 18:20
Doar dupa aceasta data, vom putea vizualiza continutul caietului de sarcini.
#104
Postat 21 ianuarie 2019 - 16:58
#109
Postat 04 februarie 2019 - 22:43
Din pacare, data de deschidere a ofertelor va fi destul de tarziu in 08.04.2019.
#110
Postat 05 februarie 2019 - 01:09
![Posted Image](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/eusa_think.gif)
![Imagine atasata: Licitatie tramvaie pagina 1.jpg](http://1.stpt.ro/forum/uploads/monthly_02_2019/post-3914-055170300 1549321600_thumb.jpg)
Nu inteleg de ce ar fi aceasta informatie relevanta pentru licitatie. Sistemul neutilizat de prioritizare a mtc-urilor oricum nu a fost montat de fabricantul mtc-urilor.
#111
Postat 05 februarie 2019 - 08:28
@Doppler, probabil are relevanță la sistemul de frânare, în caiet este menționat că vehiculul va avea routere si aparatura aferentă ce exista si pe vehiculele actuale.
#112
Postat 05 februarie 2019 - 09:53
Ar fi culmea sa dezmembrezi un Siemens, un Pesa, Alstom, sau mai stiu eu ce "scule meseriase", ca sa le impanezi cu cabluri de retea si de alimentare, ele fiind si in garantie.
#113
Postat 05 februarie 2019 - 12:24
#114
Postat 05 februarie 2019 - 13:55
#115
Postat 07 februarie 2019 - 15:04
Tramvaiu care are autonomie cel mai mare pe lume este in Doha si a costat 5milionae plus de euro ( autonomie 11.5) aici sa viseaza 60...
si 10 km e exagerat dar nah daca asa vrea Timisoara:)
#116
Postat 07 februarie 2019 - 22:20
![-_-](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/sleep.gif)
#117
Postat 08 februarie 2019 - 15:38
#118
Postat 11 februarie 2019 - 03:47
Si cu toate acestea se pare ca avem deja 3 oferte depuse :http://www.economica.net/primul-oras-din-romania-care-cumpara-tramvaie-cu-baterii-a-primit-deja-trei-oferte-surse_164628.html#n
#119
Postat 11 februarie 2019 - 06:34
![:D](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Astfel tramvaiele vor veni cu alimentare pe pantograf pana in Dambovița, respectiv pana la Cetatii cu Bogdanestilor iar apoi se vor duce catre bucle pe baterii...
![:D](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Iar apoi cand vor fi construite pasajul si podul Solventu, tramvaiul 5 va merge pe baterii pana in Dambovita...dupa care trece pe curent...
Deci Freidorful si Ronatul scapa de Armonii...
![:D](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Lasand gluma deoparte, varianta unui astfel de tramvai este buna pentru zonele centrale, istorice, unde se poate renunta la firul aerean si la stalpii de sustinere, lucru care ar aduce un plus mare pe plan estetic...
Doar chestiunea cu coborarea si ridicarea pantografului sa fie una simpla si rapida, chiar automatizata daca se poate...
#120
Postat 13 februarie 2019 - 14:30
Quote
Electroputere VFU a depus contestatie.
Cum naiba? E posibil? Adca nici nu s-a terminat perioada de depunere a ofertelor...
![:o](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/ohmy.gif)
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 13 februarie 2019 - 14:33