STP Timișoara Forum: A9 Autostrada Timisoara - Moravita - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A9 Autostrada Timisoara - Moravita 50km

#161 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 noiembrie 2016 - 15:55

Bla, bla, bla...bla, bla, bla...
"Sa va iasă din cap aceasta autostrada!"...asta a spus de fapt Ciolos însă fiind în campanie electorala, nu putea fi atât de direct...ha, ha, ha...
Si voi care credeați că se dorește si ajutarea Carasului cu traseul în sud?...:D...
-2

#162 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1387
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 10 noiembrie 2016 - 16:59

asa e in MPGT - cel mult DX si cu un orizont de timp indelungat
dar dupa anuntarea MPGT astia de la institutiile locale au inceput sa o dea iar cu autostrada, proiecte europene etc
1

#163 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 10 noiembrie 2016 - 17:05

Ce inteleg eu... se merge inainte cu realizarea SF (finantat de UE), si daca in urma acestuia se va recomanda autostrada, "ne adaptam"... whatever that means ;)

#164 Useril este offline   vldklm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 13 ianuarie 12
  • Sexul:masculin

Postat 11 noiembrie 2016 - 16:55

.

Aceasta postare a fost editata de vldklm: 10 aprilie 2017 - 17:49

2

#165 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 11 noiembrie 2016 - 19:42

Nu uitati ca in versiunea originala a Master Planului, PSD-ul lui Sova si Rus ("parintii" documentului) au decis ca nici Sibiu-Pitesti nu merita autostrada. Ce sa asteptam de la acesti inepti in ce priveşte legatura dintre Timisoara si Beograd ca puncte legate dintre Romania si Serbia?

Un lucru vreau sa mai adaug la subiect. UE finanteaza un studiu de fezabilitate pentru aceasta autostrada. Pragmatismul UE nu plateste studii daca nu exista si o urmare concreta in urma acestui SF. Eu zic sa fim optimisti... s-ar putea sa vedem aceasta autostrada mai devreme decat unele care azi exista in Master-Plan. Se pare ca sarbii au un plan clar, si sunt decisi sa se tina de el.

#166 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 noiembrie 2016 - 00:04

Si iata cum v-ati dezumflat pe acest subiect. V-a scos Ciolos autostrada din cap... :Facepalm_emote_gif:
Daca inainte de data de 10 noiembrie (intre 3 nov si 10 nov) s-au scris doua pagini, iata ca de 10 zile nici o postare noua...Pai daca nu se mai intampla nimic, despre ce sa scrieti?...

De la nivelul de "certitudine" inainte de 10 noiembrie s-a urcat la nivelul de "speranta" in ceea ce priveste constructia acestei autostrazi (TM - BG)...


@ MNU, BogdanTm si cseh_17


Sunteti suparati pe naivitatea voastra sau pe faptul ca ea a devenit mai evidenta?...:D...


Astept cu nerabdare dis-like-urile... :naughty1:
-1

#167 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 21 noiembrie 2016 - 08:05

:up_arow:
Unul de la mine...

Mi se pare un comentariu rautacios. Nimeni nu era naiv sa creada ca erau sanse sa avem o autostrada pana de Craciun cum vrei tu sa insinuezi. Si daca mai citesti inca o data ultimele trei raspunsuri ale mele poate intelegi si tu ce s-a intamplat la intalnirea celor doi PM.

PS: nu prea te impaci cu ideea ca nu va fi prin Zrenjianin si Novi Sad si ca va fi prin Vrsac si Pancevo... nu? :rad_masa: :rad_masa:

Aceasta postare a fost editata de MNU: 21 noiembrie 2016 - 08:09


#168 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10520
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 noiembrie 2016 - 10:28

UE nu o sa finanteze construirea unei autostrazi TM - BG pentru ca deja exista una spre Europa (cu apa calada). Daca mai era necesara o ilustrare:

Imagine atasata: Autostrada Szeged - Belgrad g00gle earth.jpg Imagine atasata: TM - BG - g00gle maps - 1.jpg Imagine atasata: TM - BG - g00gle maps - 2.jpg Imagine atasata: TM - BG - g00gle maps - 3.jpg
0

#169 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 5991
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 21 noiembrie 2016 - 13:47

Atunci oare di ce o aprobat UE (în luna Aug 2016) finanțarea studiului ăsta pentru care o despus ADR Vest cerere (în luna Mai 2016) ?
1

#170 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10520
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 noiembrie 2016 - 19:38

Orice studiu de fezabilitate pentru un proiect care nu are finantare ca sa inceapa sint bani aruncati pentru ca expira in 2 ani.

Pentru ca sint doar 100 si ceva de kilometri, ca sa mergi la Belgrad poti sa o faci si pe sosea. Urmarind traficul de marfuri putem vedea camioane care aduc de la ei produse agricole catre Piata de Gros, probabil si citeva cu caramida si camioane rusesti care cine stie ce duc.

Mai prioritara pentru Romania ar fi o autostrada Arad - Oradea.

0

#171 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 21 noiembrie 2016 - 20:03

Nu mai dezinformati... Nu exista niciunde mentionat un termen de valabilitate fix pentru un SF. Exista doar o relatie de conjunctura, din diverse motive (vezi SF pentru centura Timisoara-Sud) un SF poate cere actualizare.

Sunt diverse proiecte de autostrazi pe A3 si A10 la care s-a inceput constructia pe studii mai vechi de doi ani. E mai important sa se realizeze proiectarea intr-un interval rezonabil decat sa incepi imediat si constructia.

Mie imi este destul de clar ca, daca Serbia isi directioneaza fondurile de pre-aderare disponibile catre acest proiect, si daca UE aproba acest lucru, inseamna ca se doreste cu adevarat realizarea lui. Nu m-ar deranja nici macar un "polu-autoput"(semi-profil de autostrada) in partea sarbeasca de la Pancevo pana la Vrsac si abia mai tarziu sa se realizeze partea romaneasca a autostrazii dar important e sa se realizeze acest SF si sa putem realiza prioritar tronsonul A1 <> DN69 . Un termen rezonabil ar fi ca pana prin 2018 sa avem un traseu batut in cuie si prin 2020-2022 sa avem un macar acest tronson realizat de partea noastra.

Aceasta postare a fost editata de MNU: 21 noiembrie 2016 - 20:08


#172 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10520
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 noiembrie 2016 - 21:45

Au spus astazi la Digi24 ca SF-urile sint o afacere de partid, ca se fac si expira in 2 ani si ca atunci cind chiar se hotaresc sa faca un proiect, trebuie refacute.
0

#173 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 21 noiembrie 2016 - 21:57

Cum zici tu. Daca au spus cei de la Digi... asa o fi.

LE: am studiat putin problema si lucrurile stau cam asa. Intr-adevar un SF are valabilitate limitata la diverse durate dar, dupa aceasta nu se impune refacerea studiului decat in cazuri extreme. In mod normal se cere doar actualizarea lui care e mai mult o formalitate in majoritatea cazurilor. Realizarea costa, actualizarea, costul consta mai mult in timpul pierdut. Unele organisme chiar accepta studii neactualizate pe raspunderea beneficiarului.

Acum ramane valabila problema moralitatii in comandarea si suportarea costurilor unui unui SF sau SPF pe un subiect care SIGUR nu va fi realizat in viitorul apropiat. Cred ca ala a fost subiectul materialului de la Digi.

Aceasta postare a fost editata de MNU: 22 noiembrie 2016 - 06:15


#174 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 5991
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 03 martie 2017 - 16:52

Constructia autostrazii Timisoara - Pancevo s-ar putea finaliza in 2025
1

#175 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29741
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 martie 2017 - 21:25

Cica:

Citeaza

Premierul României a anunțat, sâmbătă, la Timișoara, că Guvernul a reușit să deblocheze proiectul autostrăzii care va lega Timișoara de Pancevo. Potrivit lui Sorin Grindeanu, studiul de fezabilitate va fi finanțat în actualul exercițiu bugetar, urmând ca anul viitor să înceapă execuția tronsonului Timișoara – Moravița


din Tion.
1

#176 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10283
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 martie 2017 - 08:02

Putin credibil...
1

#177 Useril este offline   th3lurker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 487
  • Inregistrat: 11 decembrie 13

Postat 19 martie 2017 - 11:04

Si ultima oara cand a fost in Timisoara am primit promisiuni, s-au razgandit dupa cateva zile parca.
1

#178 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 21 mai 2017 - 20:21

putem pune cruce visului http://www.tion.ro/a...oiectul/1836104

Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 21 mai 2017 - 20:21

0

#179 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 mai 2017 - 21:27

Nu stiu daca acest proiect este mort pentru totdeauna insa mereu am sustinut ca nu varianta prin Varset ar fi cea optima pentru Timisoara ci cea prin Zrenjanin-Novi Sad...Este doar o parere personala si s-ar putea ca asa sa se si intample...Depinde si de vointa celor mari din UE...

Pe de alta parte proiectul de drum expres Novi Sad - Ruma merge in linie dreapta, tot mai des pomenindu-se de el in mass-media sarba de catre autoritatile centrale (belgradene)...
0

#180 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 22 mai 2017 - 12:26

O clarificare merita facuta: nimic nu opreste Guvernul Romaniei sa faca portiunea de autostrada ce ii revine, adica de la Timisoara la Moravita. Interesul Romaniei este sa degreveze aceasta ruta, sa o dezvolte, iar daca pentru Serbia nu este o prioritate, asta nu inseamna ca Romania trebuie sa renunte la ea.

Nu-i o veste deloc buna, dar nici nu inteleg de ce Guvernul ar renunta complet doar pentru ca partea sarba a renuntat. Nu se mai pot obtine bani europeni pe o axa de finantare, dar mai sunt si altele, plus bugetul national. Deci Romania daca vrea poate face autostrazi catre toate granitele, cu sau fara implicarea tarilor vecine.

Cam facila scuza: n-au vrut sarbii, deci renuntam. Dar daca Ungaria renunta la M43, Romania renunta la constructia A1? Ma asteptam la o argumentare mai serioasa.

Aceasta postare a fost editata de radutm: 22 mai 2017 - 12:26


Arata acest topic


  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi