AC-ul in autobuze
#382
Postat 25 mai 2018 - 21:21
Se face economie de motorina ?
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 25 mai 2018 - 21:22
#384
Postat 26 mai 2018 - 12:26
Striga vatmanul ca ba nu functioneaza, ba nu il porneste dispeceratul.
#385
Postat 31 mai 2018 - 07:52
#386
Postat 31 mai 2018 - 11:06
Presupunand ca dispecerul porneste AC, ce ”criterii de selectie” are? Pentru ca este cunoscut faptul ca nu in toate mijloacele functioneaza - si ma refer aici strict la cele unde sunt conditii pentru a functiona.
L.E.: am circulat ieri cu un tramvai nou, scaunul era fierbinte efectiv. Ce sa mai vorbim de AC... tot dispecerul raspunde si de incalzirea scaunelor?!
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 31 mai 2018 - 11:08
#387
Postat 31 mai 2018 - 11:48
In cazul microbuzelor, nu cred ca se poate porni clima din dispecerat, la fel cum nu se poate nici pe G-uri (doar se poate monitoriza starea ei (on/off))
#388
Postat 31 mai 2018 - 12:02
Florin.B RATT, la 31 mai 2018 - 11:48, a spus:
[...]
Si atunci care ar fi explicatia pentru faptul ca in UNELE functioneaza, iar in altele nu? in conditii de aceeasi temperatura exterioara.
#389
Postat 31 mai 2018 - 20:55
#390
Postat 28 iunie 2021 - 19:40
Arătau 37 de grade în bordul mașinii mele.
Nu mai au aer condiționat?
Sent from my iPhone using Tapatalk
#391
Postat 28 iunie 2021 - 19:47
#392
Postat 28 iunie 2021 - 19:59
Daca un evaporator sau un condensor nu mai sunt etanse, e o lucrare majora demontarea si repararea sau inlocuirea. Nu mai vorbesc de sute si sute de kilograme de R134a (refrigerant) pierdute. (in instalatie intra vreo 10 kg, ca sa poti compara cu cele vreo 750 gr ce intra in instalatia unui autoturism).
Nu scriu asta pentru a scuza pe cineva, cumva, ci doar ca info. In opinia mea, ar trebui sa existe echipe specializate de frigotehnisti calificati si angajati ca atare, cu un salariu bun, la fiecare sectie. Adica oameni care sa faca doar asta, nu orice e de lucru prin curte, iar iarna sa spele autobuzele cand nu au de lucru. Se pune foarte mult accent pe angajarea soferilor si pe "bunastarea" lor, restul meseriasilor contand mai putin. Sigur ca stiu ca sunt greu de gasit si de tinut, dar si meseriasi buni sunt la fel de greu de gasit si de pastrat.
O hala buna unde sa se poata face astfel de lucrari ar fi utila si la autobuze, nu doar pentru noile tramvaie.
#393
Postat 29 iunie 2021 - 08:29
#395
Postat 01 iulie 2021 - 00:07
#396
Postat 11 iulie 2021 - 12:48
Și chiar în ultimele zile nu am mai prins 40 sau E2 fara AC.
#398
Postat 13 iulie 2021 - 17:40
#399
Postat 14 iulie 2021 - 04:21
#400
Postat 14 iulie 2021 - 08:57