Postat 17 mai 2016 - 23:03
Eu nu am spus ca am renuntat pe veci la idee, dar...
Tot ce am zis are legatura cu ce s-a intamplat de cand a fost reintrodusa, si anume:
-se vede clar ca debea se poate mentine aceasta linie, e clar ca personalul este redus, iar parcul oscilant, treaba cu numarul de calatori e puierila, desi pe o parte e cam adevarata momentan, dar se cam anuleaza avand in vedere ca un tren pe sens inseamna inconsecventa, pe scurt, circula cu 6 cine are noroc sa il prinda si cam atat.
-atata timp cat 10 exista in formatul actual, linia 6 nu o sa se poata mentine, ori se gaseste alternativa la acea linie si se desfiinteaza, iar trenurile rezultate revin lui 6, ori se modifica 10 cum am spus eu, si astfel se obtine o oarecare solutie mai amicala, care sa duca greul o vreme.
Stiu ce inseamna sa nu existe decat o linie de la Banatim pana la Maria, doar asta era si motivul petitiei, dar daca nimeni nu a mai zis nimica... pana la urma vad ca in oras fiecare e pentru el, oricum ma astept ca imediat cineva sa vina si sa zica ca 10 asa cum este e sfant si nu trebuie umblat la el. Pana la urma, daca e sa ma uit in trecut si mai mult, cand s-a "mutilat" 6 si apoi 5 nu a prea fost zarva, lumea s-a obisnuit si timpul a facut ca totul sa se uite, iar din asta rezulta ca toate liniile din oras ar putea circula in orice fel atata timp cat sunt carpite in asa fel incat sa nu supere prea mult. Din pacate asta e realitatea, faptul ca am cazut asa de mult e un fapt implinit, si cred ca mai rau am face sa nu acceptam ca trebuie sa pornim iara de jos, sa reparam prima data carpelile iar apoi dupa ce sunt reparate sa ne gandim cum punem in aplicare visele.
Mai mult ca sigur ideea dupa care mergi tu este ca fie cum o fi, numai sa fie. Si asta mai mult din cauza ca vezi cine conduce treburile, cine (nu) i-a decizile si desigur ca nu vrei ca ceva sa se piarda in fata unui neica nimeni. Nu zice nimeni ca pierzi ceva daca dai inapoi de la a sustine ceva acuma (dar a pastra ca varianta acel ceva pe viitor), si sa ceri in schimb altceva care se poate face, mai ales daca e ceva ce trebuie reparat. Poate ca ne-am pripit toti cand s-a lucrat la Banatim, si daca e sa ne gandim umpic, totul a fost cam pe fuga facut, iar ce e azi reprezinta rezultatul.
Ca incheiere, problema cu 6 va ramane la fel, chiar si daca acesta apare maine, din cauza faptului ca linia 10 are un traseu inconsistent care consuma resurse vitale in momentul de fata, si nu ma refer la vagoane, ci la personal.