STP Timișoara Forum: Autentic GT4 by Astra - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (12 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autentic GT4 by Astra Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#61 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 aprilie 2016 - 20:29

Asta cred/sper si eu. :)
0

#62 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 11 aprilie 2016 - 21:07

Nu stiu daca a observat cineva pana acuma, ca la inceput era un Timis 2 in fata vagonului, apoi in spate, din nou in fata si din nou in spate; iar acel Timis nu putea iesi decat daca se muta Autenticul, ceea ce ma duce cu gandul ca este scos noaptea la teste (sau doar prin depou).

Imagine atasata: oras tm - 11.aprl.16 - 008.jpg

Apropo, vagonul este deja de destul timp la noi si nimeni nu l-a zarit miscandu-se mai mult de curtea depoului. Imagine postataoare ce o astepta?
0

#63 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 aprilie 2016 - 23:25

Probabil lasarea intunericului :rolleyes:
1

#64 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 aprilie 2016 - 23:33

În această seară la ora 23:38 era scos în buclă din fata magazinului Alfa. Este posibil să facă vreo tura prin oraș...
0

#65 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 aprilie 2016 - 18:37

Sigur ca noaptea fac teste. De asta si credea radub ca nu-l va observa nimeni. -_-
0

#66 Useril este offline   Goldmember 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 10 decembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 aprilie 2016 - 07:51

L-am vazut si eu in data de 13.04, era pe Bd-ul Dambovita, in spatele tramvaiului 7 dupa ora 23:35.
0

#67 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 aprilie 2016 - 12:19

Autenticul e in depou si vad ca are numar de inregistrare din Arad:

Imagine atasata: 20160427_122214_resized.jpg Poza e de azi, de acum 30 de minute.
2

#68 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 mai 2016 - 11:47

Pe langa pozele postate de noi, vad ca ICPE SAERP fac si alte dezvaluiri despre Autentic (ce au pus ei pe vagon) :04: Poze si date tehnice in pdf-ul atasat: Fisier atasat  Tramvai Autentic.pdf (470.33K)
Number of downloads: 395

Citeaza

Echipament de acționare
- tramvai Autentic (Astra Vagoane ARAD) -

Soluția aleasă implică 2 invertoare de frecvență și 2 boghiuri motoare, tehnica de reglare fiind controlul cu orientare după
câmpul rotator al mașinilor asincrone (F.O.C.).
Performanțele dinamice realizate pe vehicul sunt
extreme de bune, frânarea electrică făcându-se
până la oprirea completă, iar controlul patinării (sau
antipatinării) fiind foarte precis realizat.
Echipamentele de tracțiune sunt proiectate într-o
structură compactă în tehnică IGBT, iar controlul se
face exclusive prin DSP-uri de ultimă generație, care
pot comunica atât pe interfața serială RS485, cât și
pe CAN.
De asemenea, capacitățile de diagnoză ale
sistemului sunt foarte dezvoltate, fiind prezente atât
l a n i v e l u l v a t m a n u l u i , p r i n t r - u n d i s p l a y
multifuncțional, cât și la nivelul personalului de
service cu medie sau înaltă pregătire prin
semnalizări vizuale și/sau alfanumerice, cu coduri
de stare sau prin interogarea sistemului cu PC-ul
având instalat soft-ul de diagnoză DC-Soft dezvoltat
de specialiștii ICPE SAERP.
Date Tehnice
- model vehicul dublu articulat, cu 4 osii
- tip AUTENTIC
- ecartament 1435 mm
- viteza maximă 60 km/h
- accelerație (încărcat) 1,25 m/s2
- decelerație frână electrică ≥1,5 m/s2
- frână de urgență (încărcat) 2,8 m/s2
- tensiune alimentare 750/600 Vcc (+20...-30%)
- echipamente pe acoperiș 5 containere
Invertor tracțiune (2 invertoare independente în tehnică IGBT)
- tip IVF 260FR/750/600V
- tensiune de intrare 750/600 Vcc (+20...-30%)
- puterea de ieșire a unui invertor 250 kW (continuu), 400 kW (max)
- design invertor comandat PWM alimentat direct de la rețea
- răcire forțată, cu turbină de ventilație
- design optimizat datorită tehnologiei IGBT
- simplificarea cablajului prin înserierea invertoarelor în conexiune RS485 și CAN
- generarea pulsurilor de comandă local în tehnica “cu orientare de câmp” de către unitatea de control a invertorului
- funcție de eliminare a patinării la tracțiune și frână electrică
- frâna electrică regenerativă și reostatică
- comutarea tracțiune-frână, înainte-înapoi fără aparate de comutație
- frâna electrică până la viteza de 0 km/h
- comandă schimbare macaz prin comanda chopperului de frână reostatică
Opțional:
- supercapacitori pt. optimizarea consumului de energie 0,78 kWh, 375 V cu invertor incorporat de transmitere a energiei
- sursă auxiliară de alimentare 24Vcc/60V, 200A pentru mers lent, atunci când nu există rețea
(sau la trecerea prin baia de spălare)

Control (1 unitate master pentru controlul vehiculului și 2 unități de control pe motoare)
- tip SATREC și MBB31
- construcție bloc electronic special protejat la EMI inclusiv plăci de intrări/ieșiri
- răcire ventilație naturală
- alimentare 24 Vcc (+20...-30%)
- design control secvențial cu microprocesor
- antipatinare la tracțiune/frână
- frână de stație/pantă
- limitarea curentului din linie
- regenerarea energiei în rețea cu monitorizarea continuă a capacității acesteia
- memorie de evenimente/defecte
- achiziția de date din funcționare/pentru diagnoză/pentru analiza defectelor prin intermediul PC
- contorizarea energiei consumate/recuperate
- semnalizarea stărilor vehiculului vizual prin LED-uri și afișaj alfanumeric cu 2 digiți
- display multifuncțional
- diagnoză prin Internet/GPRS
Motoare de tracțiune (4 motoare trifazate asincrone VEM autoventilate)
- tip DKABZ 0310-4
- putere nominală 120kW
- curent nominal 188 A
- tensiune nominală 465 V
- frecvența nominală 60 Hz
- turația nominală 1758 rot/min
Sursa auxiliară (1 sursă statică în tehnologie IGBT)
- tip SIF 28.180/750/600 V
- tensiune de intrare 750/600 Vcc (+20...-30%)
- tensiune de ieșire U1 24Vcc, 250A total, +o ieșire în curent limitat pentru încărcare baterii
- încărcare baterie încărcare după o curbă tensiune/curent constante
- tensiune de ieșire U2 3x400V, 50Hz, 40kVA pentru climatizare


Asta pentru ca tot ne critica radub (continua atacurile pe tramclub, chiar daca e mai mult un monolog) ca nu avem date tehnice, de parca cei de la Astra ar fi venit cu fisa tehnica si specificatiile la mine. :crazy:
Desigur, el crede ca eu alta treaba nu am decat sa stau "dupa fusta" celor de la Astra, asa cum face el cu cei de la Pascani. -_-
4

#69 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3092
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 mai 2016 - 12:10

Hristos a-nviat!

Pana la urma cum e corect: "dublu articulat" sau "articulat"? Adica eu cand ma gandesc la dublu articulat, imi vine in minte un gt8, un V3A, iar cand zic articulat, o hansa fara remorca s-au alte vagoane cu o singura articulate. In pdf. vad ca scrie "dublu articulat"... adica se numara segmentele care se sprijina pe articulatie? si astfel reiese ca sunt 2 (dublu) segmente care se sprijina pe o articulatie? :blink:

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 02 mai 2016 - 16:19

0

#70 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 mai 2016 - 12:28

Asta de care vorbim e articulat si ... cam atat. :)
0

#71 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 10 mai 2016 - 07:26

Acest tramvai atit de secret a fost dus la Oradea pentru citeva zile.
Culmea e ca acolo nu pare a fi deloc secret.
https://www.facebook...&type=3

Aceasta postare a fost editata de timis2: 10 mai 2016 - 07:38

0

#72 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 mai 2016 - 09:35

Exact! Azi am aflat ca l-au incarcat si l-au dus la Oradea la o prezentare. Nici la noi nu era vreun secret, doar in mintea unora, fani ai teoriei conspiratiei cu orice pret. -_-
1

#73 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2280
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 10 mai 2016 - 10:42

Am gasit si stirea:

Citeaza

...Mijlocul de transport demn de o reclamă cu Milka nu este, însă, vreo achiziție a OTL și nici nu figurează în planurile (imediate) ale Primăriei.
Purtătorul de cuvânt al OTL, Carmen Tocuț, a declarat pentru bihorstiri.ro că este vorba despre un tramvai produs de compania Astra și că a fost adus la Oradea în scop expozițional cu ocazia ședinței de joi a Uniunii Române a Transportatorilor Publici....


Sursa

Sa vedem daca ulterior revine la Timisoara.
0

#74 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 mai 2016 - 10:59

E, radub se lauda pe tramclub ca ar sti de ce e tramvaiul acolo, dar cu nu poate face public ce stie... O fi o sedinta secreta a URTP si iar am facut-o de oaie noi cu forumul nostru, desconspirand un mare secret :Facepalm_emote_gif:
3

#75 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 10 mai 2016 - 12:58

N-o fi fost secret dar cine l-a vazut prin oras? ca de aici a pornit discutia.
in fine Oradea nu e Timisoara
0

#76 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 mai 2016 - 16:52

@ timis2
Sa nu crezi vreo secunda ca la tine ma refeream... :( Era vorba de discutia cu radub de la inceputul acestui topic, discutie ce a deviat serios la vremea respectiva.
0

#77 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1180
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 mai 2016 - 22:30

Poze cu el in Oradea realizate de userul tcm de pe forumtrenuri... Vad ca astia de la Astra l-au luat cu tot cu validatoare... Imagine postata

http://i67.tinypic.com/260zw42.jpg

http://i64.tinypic.com/3321li8.jpg

http://i67.tinypic.com/vr96qs.jpg

http://oi64.tinypic.com/2d9ac7m.jpg
0

#78 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 mai 2016 - 22:41

Vezi postareaBobby, la 11 mai 2016 - 22:30, a spus:

Vad ca astia de la Astra l-au luat cu tot cu validatoare...

Tocmai de asta credem ca va veni inapoi... :)
0

#79 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 17 mai 2016 - 14:22

Imagine postata A si venit. Azi l-am vazut in acelasi loc ca inainte de plecare. Imagine postata
1

#80 Useril este offline   cosminssandu 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 15 iunie 16

Postat 10 august 2016 - 20:53

http://www.tion.ro/t...tform=hootsuite

Citeaza

Tramvai nou-nout pe strazile Timisoarei: RATT a mai testat un Autentic
De Roxana Deaconescu


În primăvara acestui an, timișorenii au putut vedea pe străzi un tramvai nou-nouț și au sperat până în ultimul moment că Primăria Timișoara cumpără mijloace de transport noi. N-a fost să fie așa. Până la urmă, s-a dovedit că tramvaiul, numit Autentic, aparține firmei Astra Vagoane din Arad. A fost doar în teste la Timișoara.

Iată că arădenii și-au tastat în ultimele zile încă un Autentic. Mijlocul de transport pe șine a fost plimbat pe cât mai multe linii ale RATT, pe timp de noapte.

„Este vorba despre un nou tramvai Autentic, al fabricii din Arad. S-a aflat două nopți în probe la noi. Se fac probe în Timișoara pentru că ecartamentul este diferit față de cel din Arad, cel de acolo fiind mai îngust”, ne-a declarat Cosmin Bradu, purtător de cuvânt RATT.

0

Arata acest topic


  • (12 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi