Autentic GT4 by Astra
#62
Postat 11 aprilie 2016 - 21:07
Apropo, vagonul este deja de destul timp la noi si nimeni nu l-a zarit miscandu-se mai mult de curtea depoului. oare ce o astepta?
#64
Postat 11 aprilie 2016 - 23:33
#65
Postat 12 aprilie 2016 - 18:37
#66
Postat 15 aprilie 2016 - 07:51
#68
Postat 02 mai 2016 - 11:47
Number of downloads: 395
Citeaza
- tramvai Autentic (Astra Vagoane ARAD) -
Soluția aleasă implică 2 invertoare de frecvență și 2 boghiuri motoare, tehnica de reglare fiind controlul cu orientare după
câmpul rotator al mașinilor asincrone (F.O.C.).
Performanțele dinamice realizate pe vehicul sunt
extreme de bune, frânarea electrică făcându-se
până la oprirea completă, iar controlul patinării (sau
antipatinării) fiind foarte precis realizat.
Echipamentele de tracțiune sunt proiectate într-o
structură compactă în tehnică IGBT, iar controlul se
face exclusive prin DSP-uri de ultimă generație, care
pot comunica atât pe interfața serială RS485, cât și
pe CAN.
De asemenea, capacitățile de diagnoză ale
sistemului sunt foarte dezvoltate, fiind prezente atât
l a n i v e l u l v a t m a n u l u i , p r i n t r - u n d i s p l a y
multifuncțional, cât și la nivelul personalului de
service cu medie sau înaltă pregătire prin
semnalizări vizuale și/sau alfanumerice, cu coduri
de stare sau prin interogarea sistemului cu PC-ul
având instalat soft-ul de diagnoză DC-Soft dezvoltat
de specialiștii ICPE SAERP.
Date Tehnice
- model vehicul dublu articulat, cu 4 osii
- tip AUTENTIC
- ecartament 1435 mm
- viteza maximă 60 km/h
- accelerație (încărcat) 1,25 m/s2
- decelerație frână electrică ≥1,5 m/s2
- frână de urgență (încărcat) 2,8 m/s2
- tensiune alimentare 750/600 Vcc (+20...-30%)
- echipamente pe acoperiș 5 containere
Invertor tracțiune (2 invertoare independente în tehnică IGBT)
- tip IVF 260FR/750/600V
- tensiune de intrare 750/600 Vcc (+20...-30%)
- puterea de ieșire a unui invertor 250 kW (continuu), 400 kW (max)
- design invertor comandat PWM alimentat direct de la rețea
- răcire forțată, cu turbină de ventilație
- design optimizat datorită tehnologiei IGBT
- simplificarea cablajului prin înserierea invertoarelor în conexiune RS485 și CAN
- generarea pulsurilor de comandă local în tehnica “cu orientare de câmp” de către unitatea de control a invertorului
- funcție de eliminare a patinării la tracțiune și frână electrică
- frâna electrică regenerativă și reostatică
- comutarea tracțiune-frână, înainte-înapoi fără aparate de comutație
- frâna electrică până la viteza de 0 km/h
- comandă schimbare macaz prin comanda chopperului de frână reostatică
Opțional:
- supercapacitori pt. optimizarea consumului de energie 0,78 kWh, 375 V cu invertor incorporat de transmitere a energiei
- sursă auxiliară de alimentare 24Vcc/60V, 200A pentru mers lent, atunci când nu există rețea
(sau la trecerea prin baia de spălare)
Control (1 unitate master pentru controlul vehiculului și 2 unități de control pe motoare)
- tip SATREC și MBB31
- construcție bloc electronic special protejat la EMI inclusiv plăci de intrări/ieșiri
- răcire ventilație naturală
- alimentare 24 Vcc (+20...-30%)
- design control secvențial cu microprocesor
- antipatinare la tracțiune/frână
- frână de stație/pantă
- limitarea curentului din linie
- regenerarea energiei în rețea cu monitorizarea continuă a capacității acesteia
- memorie de evenimente/defecte
- achiziția de date din funcționare/pentru diagnoză/pentru analiza defectelor prin intermediul PC
- contorizarea energiei consumate/recuperate
- semnalizarea stărilor vehiculului vizual prin LED-uri și afișaj alfanumeric cu 2 digiți
- display multifuncțional
- diagnoză prin Internet/GPRS
Motoare de tracțiune (4 motoare trifazate asincrone VEM autoventilate)
- tip DKABZ 0310-4
- putere nominală 120kW
- curent nominal 188 A
- tensiune nominală 465 V
- frecvența nominală 60 Hz
- turația nominală 1758 rot/min
Sursa auxiliară (1 sursă statică în tehnologie IGBT)
- tip SIF 28.180/750/600 V
- tensiune de intrare 750/600 Vcc (+20...-30%)
- tensiune de ieșire U1 24Vcc, 250A total, +o ieșire în curent limitat pentru încărcare baterii
- încărcare baterie încărcare după o curbă tensiune/curent constante
- tensiune de ieșire U2 3x400V, 50Hz, 40kVA pentru climatizare
Asta pentru ca tot ne critica radub (continua atacurile pe tramclub, chiar daca e mai mult un monolog) ca nu avem date tehnice, de parca cei de la Astra ar fi venit cu fisa tehnica si specificatiile la mine.
Desigur, el crede ca eu alta treaba nu am decat sa stau "dupa fusta" celor de la Astra, asa cum face el cu cei de la Pascani.
#69
Postat 02 mai 2016 - 12:10
Pana la urma cum e corect: "dublu articulat" sau "articulat"? Adica eu cand ma gandesc la dublu articulat, imi vine in minte un gt8, un V3A, iar cand zic articulat, o hansa fara remorca s-au alte vagoane cu o singura articulate. In pdf. vad ca scrie "dublu articulat"... adica se numara segmentele care se sprijina pe articulatie? si astfel reiese ca sunt 2 (dublu) segmente care se sprijina pe o articulatie?
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 02 mai 2016 - 16:19
#71
Postat 10 mai 2016 - 07:26
Culmea e ca acolo nu pare a fi deloc secret.
https://www.facebook...&type=3
Aceasta postare a fost editata de timis2: 10 mai 2016 - 07:38
#72
Postat 10 mai 2016 - 09:35
#73
Postat 10 mai 2016 - 10:42
Citeaza
Purtătorul de cuvânt al OTL, Carmen Tocuț, a declarat pentru bihorstiri.ro că este vorba despre un tramvai produs de compania Astra și că a fost adus la Oradea în scop expozițional cu ocazia ședinței de joi a Uniunii Române a Transportatorilor Publici....
Sursa
Sa vedem daca ulterior revine la Timisoara.
#74
Postat 10 mai 2016 - 10:59
#75
Postat 10 mai 2016 - 12:58
in fine Oradea nu e Timisoara
#76
Postat 10 mai 2016 - 16:52
Sa nu crezi vreo secunda ca la tine ma refeream... Era vorba de discutia cu radub de la inceputul acestui topic, discutie ce a deviat serios la vremea respectiva.
#77
Postat 11 mai 2016 - 22:30
http://i67.tinypic.com/260zw42.jpg
http://i64.tinypic.com/3321li8.jpg
http://i67.tinypic.com/vr96qs.jpg
http://oi64.tinypic.com/2d9ac7m.jpg
#80
Postat 10 august 2016 - 20:53
Citeaza
De Roxana Deaconescu
În primăvara acestui an, timișorenii au putut vedea pe străzi un tramvai nou-nouț și au sperat până în ultimul moment că Primăria Timișoara cumpără mijloace de transport noi. N-a fost să fie așa. Până la urmă, s-a dovedit că tramvaiul, numit Autentic, aparține firmei Astra Vagoane din Arad. A fost doar în teste la Timișoara.
Iată că arădenii și-au tastat în ultimele zile încă un Autentic. Mijlocul de transport pe șine a fost plimbat pe cât mai multe linii ale RATT, pe timp de noapte.
„Este vorba despre un nou tramvai Autentic, al fabricii din Arad. S-a aflat două nopți în probe la noi. Se fac probe în Timișoara pentru că ecartamentul este diferit față de cel din Arad, cel de acolo fiind mai îngust”, ne-a declarat Cosmin Bradu, purtător de cuvânt RATT.