STP Timișoara Forum: Linia M14 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (16 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »

Linia M14 Linie de troleibuz Baritiu - Giratie Dumbravita Evaluare topic: -----

#221 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29741
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 decembrie 2015 - 20:39

Da, ceva de genul acesta, doar ca nu imediat dupa validare, ci dupa descarcarea datelor in depou/garaj.
1

#222 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 decembrie 2015 - 22:46

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 21 decembrie 2015 - 18:35, a spus:

Nu sunt unitati de 1 leu, in mod sigur. Nici de pe o cartela pre pay nu poti retrage banii si totusi sunt bani, nu unitati. Chiar poti plati din acei bani si alte servicii, cum ar fi rovigneta. Pur si simplu nu suntem autorizati sa efectuam astfel de tranzactii si chiar nu inteleg ce e atat de greu de inteles. :intrebare:


Nu e vorba de neintelegere ci de inexitate in informatii.

Deci sa clarificam!
Ca tot ati dat exemplul cu PrePaid. Cum bine a mentionat colegul, din moment ce nu pot retrage banii, nu vorbim de un 'cont' asemanator celui bancar. In momentul in care imi incarc cartela mi-o incarc cu unitati, si nu cu bani propiuzisi. Amintiti-va de perioada cand am trecut de pe USD la EUR pe cartele. Cartelel au ramas de aceeasi valoare, am schimabt doar unitatile si pretul acesotra.
Cartela de 5USD a devenit 5EURO. Un minut costa tot atata, numai ca plateam mai mult pentru el.
Legat de plata rovignetei. Cand aceasta este platita de pe o cartela, tranzactia se intampla in felul urmator: operatorul de telefonie, plateste pentru serviciu, si ma imputerniceste sa il folosesc. Clar, pentru mine arata totul de parca eu as fi facut-o personal, insa daca am avea acces la factura aceasta ar fi pe numele Orange. La fel plata nu se pentrece instant, precum imi pare mie, ci odata pe luna la gramada. Mie imi sunt oprite doar unitatiile in valoarea serviciului.

In fine, ideea e ca daca s-ar vrea s-ar putea. Birocratic privind nu este chiar simplu, probabil trebuiesc cateva autorizatii in plus, dar ESTE posibil, atat technic cat si juritic.
Ca nu se vrea... Asta e alta poveste.
1

#223 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29741
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 decembrie 2015 - 23:18

Nimic nu e imposibil, desigur. Totul e sa nu fie extrem de complicat, sa nu coste prea mult si sa se justifice din punct de vedere economic. Daca toate ar fi fost asa de simple cum par, cam care crezi tu ca ar fi motivatia pentru a "nu se vrea"?
0

#224 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 290
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 22 decembrie 2015 - 11:25

Nu înțeleg de ce se caută tot timpul argumente contra (prea complicat, prea scump, nu se justifica economic). De ce nu se considera pur si simplu ca este in beneficiul călătorilor?
Justificarea economică este cam trasa de par, din moment ce RATT-ul este subventionat.
Iar pe partea de ce "nu se vrea": din comoditate, pt ca "las ca merge si așa", din cauza incompetentei la conducerea RATT, si din multe alte cauze asemănătoare


Sent from my iPhone using Tapatalk
2

#225 Useril este offline   The_Brain 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 19 august 15

Postat 22 decembrie 2015 - 14:32

A aparut in sfarsit si gratuitatea pe M14:"Primăria Dumbrăvița anunță că de la 1 ianuarie 2016, elevii, studenții, pensionarii și persoanele cu dizabilități vor beneficia de gratuități pe linia troleibuzului M14. Cei care se vor bucura de aceste privilegii sunt persoanele care au în actul de identitate domiciliul în Dumbrăvița"

Sursa: aici
1

#226 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29741
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2015 - 14:33

Vezi postareaZoltan Cs, la 22 decembrie 2015 - 11:25, a spus:

Justificarea economică este cam trasa de par, din moment ce RATT-ul este subventionat.

Credeam ca am lamurit odata acest aspect: costul transportului este subventionat, nu regia si da conteaza aspectul economic si inca foarte mult. Pentru noi ar fi mai simplu sa desfiintam chioscurile si toate operatiunile sa se faca la un ATM (nu inteleg cum de nu vezi asta :o ), dar pe moment asa ceva nu se poate, indiferent in beneficiul cui ar fi.
0

#227 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 290
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 22 decembrie 2015 - 14:46

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 decembrie 2015 - 14:33, a spus:

Credeam ca am lamurit odata acest aspect: costul transportului este subventionat, nu regia si da conteaza aspectul economic si inca foarte mult.

Eu am inteles asta, dar trebuie inteles si ca prin subventionarea costului transportului, si regia este subventionata. Altfel ar da faliment in 2 ani sau mai repede. Am mai pus niste cifre pe un thread care arata destul de clar situatia.

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 decembrie 2015 - 14:33, a spus:

dar pe moment asa ceva nu se poate, indiferent in beneficiul cui ar fi.


as vrea si eu sa inteleg de ce? ... s-a studiat impactul? costurile? beneficiile?
E foarte usor de zis ca nu se poate si gata. Si sper ca rasunsul nu este ca nu permite legea :P
0

#228 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29741
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2015 - 14:48

Chiar nu mai repet. Am scris tot ce stiam despre acest subiect in postarile anterioare. Iar ai inceput sa te certi cu mine de zici ca as fi in consiliul de administratie. :D
0

#229 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 290
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 22 decembrie 2015 - 15:11

Eu nu ma cert cu nimeni... Eu am scris niste observatii despre RATT, niste idei de imbunatatire, cu scopul de a dezbate, cu scopul de transparentizare in cazuri in care se poate.
Din moment ce tu esti singurul de la RATT pe forum (din cate stiu eu), poate da impresia ca ma cert cu tine. Absolut nu este intentia mea :respekt: . Imi dau seama ca nu-ti este usor din interior sa faci fata criticilor. Totusi poate ar fi bine sa mai recunosti ca este loc de mai bine la RATT, si nu toate criticile sunt aberatii ;)

Exemplu de la Cluj cu automat bilete/carduri....plata cu monezi/bancnote/card bancar

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Capture.PNG

0

#230 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 decembrie 2015 - 17:15

Un timp se pomenea de plata calatoriei cu telefonul. Cu sms parca...

Nu s-a mai intamplat nimic in acest sens. In schimb la OTL Oradea sistemul functioneaza...cel putin pe "metropolitane" unde sunt si tarife diferentiate pe zone si in functie de distanta ce urmeaza a fi parcursa...

Am impresia ca atat Oradea cat si Clujul sunt in alta tara, cu alte legi. Doar RATT-ul din Timisoara a ramas in "Romania"... :Facepalm_emote_gif:
4

#231 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 decembrie 2015 - 18:47

Si pentru a nu vorbi vorbe, repostez doua imagini din Felix...chiar daca sunt off-topic...Cu dedicatie pentru domnul Goia...

Intr-una din ele se pot vedea instructiunile bilingve pentru plata calatoriilor cu SMS iar in cealalta se poate vedea Linia (metropolitana) 511 unde nu avem de-a face cu combinatii stupide de litere si cifre sau "baraje" ci doar cu cifre. In mod cert s-a optat pentru cifra 5 la metropolitane in loc de litera M. O fi mai pompos M-ul nostru... :Facepalm_emote_gif: ..sau mai fudul?... :naughty1:

Si iata cum poti trage cocluzia ca Oradea este un oras mare cu sute de linii iar Timisoara un "sat" cu cateva linii, si alea dublate si rasdublate la infinit...


Imagine atasata: Baile Felix  0181.jpgImagine atasata: Baile Felix  182.jpg
0

#232 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29741
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2015 - 18:55

Ok. Repet ce stiu eu ca franeaza aceste metode de plata alternative:
1. Plata cu cardul: nu avem o autorizare speciala in acest sens, pentru a efectua tranzactii securizate de pe carduri bancare.
2. Plata prin SMS: din cate imi amintesc, au fost discutii cu un operator de telefonie mobila si comisionul era prea mare, plus ca sumele ar fi intrat in contul RATT dupa luni de zile. In plus, mai erau si ceva probleme tehnice, ce tineau de verificarea platii prin SMS. Pe moment s-a renuntat la idee. (s-a discutat pe larg pe forum)
3. Automate: exista la un moment dat si un prototip de automat pentru montat in vehicul si care sa elibereze bilete (chiar am pus si ceva poze cu unele componente aflate in lucru). Din cate stiu s-a renuntat datorita pretului automatului si a dscutiilor privind tichetul respectiv, care urma sa fie unul la supra-taxa.
Prin 2012 s-au facut si niste teste: vezi link
0

#233 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29741
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2015 - 19:12

Mile, nu stiu care e mai fudul M-ul sau 5xx-ul, dar pentru cineva care habar nu are de sistem, linia 500 poate sa fie una ca oricare alta, pe cand un M in fata, spune clar ca nu e o linie normala, urbana, ca toate celalalte.
Tu imi dai exemplu de la Felix, eu vin cu exemple de la Szeged, unde avem linii de autobuz de genul 60Y, 73Y, 7F, 79H, 90E (parca sunt in hexa :rad_masa:) . O fi mai ocoș Y-ul decat M-ul? :D
1

#234 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 decembrie 2015 - 20:02

Intrebarea mea este una simpla: de ce la altii tot in Romania se poate iar la RATT nu se poate?
Am impresia ca cadrele decizionale din RATT se strofoaca chiar sa gaseasca motive de-a nu progresa sub nici o forma...


Citeaza

Mile, nu stiu care e mai fudul M-ul sau 5xx-ul, dar pentru cineva care habar nu are de sistem, linia 500 poate sa fie una ca oricare alta, pe cand un M in fata, spune clar ca nu e o linie normala, urbana, ca toate celalalte.


Pai in mod cert M-ul...
Pe nimeni nu intereseaza daca este vorba de o linie metropolitana ci unde duce acea linie...Din aceste motive vrem sa parem mai pomposi, mama,mama, avem linii metro-politane...iar altii au linii simple ca oricare alte... :naughty1:




Citeaza

Tu imi dai exemplu de la Felix, eu vin cu exemple de la Szeged, unde avem linii de autobuz de genul 60Y, 73Y, 7F, 79H, 90E (parca sunt in hexa :rad_masa:) . O fi mai ocoș Y-ul decat M-ul? :D


Ambele variante sunt ... ciudate insa si in aceste conditii Szeged-ul (60-65 % din Timisoara) a ajuns la linii cu numere 60, 73, 79, 90,...adica cu mult peste Timisoara, chiar daca aceste linii nu sunt consecutive ci pe sarite...
0

#235 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29741
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2015 - 20:08

Vezi postareamile, la 22 decembrie 2015 - 20:02, a spus:

Pe nimeni nu intereseaza daca este vorba de o linie metropolitana ...

Pai, eu zic ca intereseaza, din moment ce tarifele sau modul de taxare e diferit.
0

#236 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 decembrie 2015 - 20:23

Pai se vede in statiile 14-M14 (si 11-M11) cat de mult este interesata populatia de acest aspect. Oamenii vor sa urce si sa ajunga cat mai repede la destinatie si asta mai ales datorita asemanarii izbitoare intre cele doua (perechi) linii... :D
0

#237 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 290
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 22 decembrie 2015 - 20:48

Vezi postareamile, la 22 decembrie 2015 - 20:02, a spus:

Szeged-ul (60-65 % din Timisoara) a ajuns la linii cu numere 60, 73, 79, 90,...adica cu mult peste Timisoara, chiar daca aceste linii nu sunt consecutive ci pe sarite...


Trebuie luat in considerare ca la Szeged opereaza doua companii de transport -> Wikipedia :)
0

#238 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29741
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2015 - 20:50

Desigur, dar toate liniile de autobuz sunt deservite de aceasi companie, tramvaiele si troleibuzele fiind separate.
0

#239 Useril este offline   Horatius 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 285
  • Inregistrat: 12 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:IT,Sport(Tenis de cimp,Natatie,Karate,Calarie)Muzica Clasica,Populara si Pop)Pictura

Postat 03 ianuarie 2016 - 16:28

La multi ani si un an nou cu sanatate si nororc!
Stiti cumva pe cind se actualizeaza si pe aplicatia de pe telefon linia M14 si M11
Mersi!O zi frumoasa mai departe!

Aceasta postare a fost editata de Horatius: 03 ianuarie 2016 - 16:29

0

#240 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29741
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 ianuarie 2016 - 21:34

Nu stim. Depinde de realizatorul aplicatiei si de cei ce-l ajuta.
1

Arata acest topic


  • (16 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi