Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#81
Postat 30 octombrie 2014 - 12:08
Ok, nu va fi proiectata linia din oras la 160 km/h, dar e clar ca e vorba de cu totul alte standarde fata de ce avem acum acolo.
Sper doar ca firma sa-si fi facut bine treaba.
#82
Postat 30 octombrie 2014 - 22:34
cstm, la 30 octombrie 2014 - 10:09, a spus:
Astea da, ai dreptate. Eu ma refeream la pasjele Popa Sapca si Jiul. Daca se inchide simultan circulatia prin acestea doua, orasul va fi practic in colaps. (si nu cred ca exagerez spunand asta )
#83
Postat 07 ianuarie 2015 - 10:06
Doppler, la 23 aprilie 2013 - 18:14, a spus:
Bogdanestilor CF - 2013.04.23 - 01.jpg Bogdanestilor CF - 2013.04.23 - 02.jpg Bogdanestilor CF - 2013.04.23 - 03.jpg Bogdanestilor CF - 2013.04.23 - 04.jpg
Bogdanestilor CF - 2013.04.23 - 05.jpg Bogdanestilor CF - 2013.04.23 - 06.jpg Bogdanestilor CF - 2013.04.23 - 07.jpg Bogdanestilor CF - 2013.04.23 - 08.jpg
Bogdanestilor CF - 2013.04.23 - 09.jpg
si google earth (aproximativ septembrie 2012):
Bogdanestilor CF - 2012 google earth 1.jpg Bogdanestilor CF - 2012 google earth 2.jpg
Pina sa primim milioane de euro pt un pasaj ar fi buna si o bariera pt ca traficul auto sa nu mai treaca doar pe la pasajul de pe Circumvalatiunii. Exista multe bariere in Timisoara si nu se intimpla accidente (asa des), de ce sa fie o problema daca am avea inca una?
Ma bucur ca au ajuns si ei la solutia provizorie de a face o trecere la nivel cu bariere, mai ales ca nu mai trec asa multe trenuri.
Citeaza
“Am dat dispozitii sa se poarte discutii cu cei de la CFR pentru deschiderea traficului peste cale ferata in zona Solventul, cu bariera. Asta ar mai descarca, ar asigura inca o legatura cu axa sud-nord peste calea ferata. Lucrarea nu va dura foarte mult, ea se poate face foarte repede, in mai putin de un an”, a explicat Nicolae Robu.
In zona unde edilul vrea sa amenajeze trecerea exista o trecere pentru pietoni, insa ilegala. Practic, exista un podet pietonal. Cand se va pune bariera acolo, soferii vor intra de pe strada Garii direct pe strada Bogdanesti, ajungand astfel mai usor in zona Blascovici, in Mehala, pe Cetatii, spre Calea Torontalului, Circumvalatiunii, Iulius Mall si, de ce nu, Lipovei.
opinia timisoarei
#84
Postat 07 ianuarie 2015 - 11:51
Era binevenita o asemenea bariera din primele mandate ale lui Ciuhandu insa "omul" era preocupat cu altele...
Nu-i tarziu nici acum insa in lipsa "macar" a podului peste Bega la Solventu', avantajul aceste "bariere" ar fi RELATIV minim...
Dar cum ziceam mai sus, decat NIMIC mai bine CEVA, oricat de putin...
In mod cert un numar de minim 5-10 % din masinile care trec acum pe la Jiul vor trece pe aici, pe la "bariera"...
Pe de alta parte cred ca Robu si-a dat seama ca nu poate ataca pasajul Jiul in lipsa unei treceri peste CF in zona Solventu' si incearca in acest fel sa gaseasca o solutie...Iar daca aceasta "bariera" va prinde viata, atunci va ataca pasajul Jiul, largire la care nu vrea sa renunte cu nici un chip...
#85
Postat 07 ianuarie 2015 - 16:12
#86
Postat 07 ianuarie 2015 - 16:29
Cu un pod peste Bega situatia ar fi total diferita. De altfel cred ca acolo bariere vor sta mai mult inchise.
Deci e bine si nu prea, si daca asta va intarii ideea ca se poate inchide pasajul Jiul pentru largire atunci clar NU trebe facut (iar la noi orice investitie inseamna automat o noua amanare pentru realizarea proiectului real)
#88
Postat 07 ianuarie 2015 - 17:20
twist3r, la 07 ianuarie 2015 - 16:12, a spus:
"Nu se poate" din ce punct de vedere? Legal? Ingineresc? Care anume e problema?
Din cele 11 linii, destule sunt folosite maxim pentru manevre. Zac garnituri de marfa pe-acolo ...
#89
Postat 07 ianuarie 2015 - 19:40
Sunt multe linii iar semnalele trenurilor din zona nu se pot pune pe "liber" pana nu se lasa bariera. Trec trenuri din / spre mai multe directii, se fac manevre, imediat langa e una din iesirile din depou, intra / ies locomotive( care merg pana dupa pasarela de acolo si apoi schimba sensul de mers spre gara / depou)... in fosta antestatie Solvenul e remiza celor de la Regiotrans... Este trafic suficient... cat se sta la bariera de pe Bader e o nimica toata, acolo e doar o linie...
Pana la construirea pasajului de la iesirea spre Jimbolia unde sunt doar 3 linii (Triaj / Cenad / Arad) bariera statea coborata 11 ore/zi in medie... Aici va sta coborata si mai mult ... Deci nu va rezolva mare lucru pentru ca soferi vor evita varianta asta ...
Plus CFR-ul trebuie sa-si modifice instalatia de semnalizare in zona iar fiind multe linii in zona nu va fi usor de realizat...
#90
Postat 07 ianuarie 2015 - 19:59
Citeaza
Nu sunt din "domeniul" CFR-ului insa pot spune ca in acea vreme inca se circula pe calea ferata in zona pasajului din Ronat...Daca se banuia atunci ca traficul va scadea (atat de) mult, probabil ca nici nu se construia acel pasaj. Dar un alt argument in favoarea pasajului ar fi triajul din Ronat, ma gandesc...
#91
Postat 07 ianuarie 2015 - 22:18
twist3r, la 07 ianuarie 2015 - 16:12, a spus:
Mai exista multe astfel de treceri peste calea ferata in tara noastra. Un exemplu de care-mi amintesc acum, este trecerea peste linia de cale ferata dintre localitatile Simeria si Tâmpa. Si aici vorbim de 5 linii active, pe unde trece si magistrala intens circulata Nadlac - Arad - Deva - Bucuresti!
Locatia
Oricum, e o mare porcarie ca dupa atatea promisiuni si asteptari, in loc de pasaj sa avem parte de o amarata trecere la nivel, dar nici asta sigur realizabila, deoarece cei de la CFR inca nu si-au exprimat un punct de vedere si cu siguranta nu au nici un interes sa se realizeze aceasta investitie. Pe ei mai mult ii incurca.
Este exact ca si in cazul bvd. Sudului, unde in loc de bulevard cu 4 benzi, s-a realizat o legatura in zig-zag printre cele mai dificile strazi din Timisoara.
#92
Postat 08 ianuarie 2015 - 00:35
Problema e alta. Nu neaparat numarul liniilor incurca. Ci viteza de deplasare. O bariera este lasata jos, nu dupa viteza de deplasare, ci dupa distanta. Clar unde se circula cu 200 km/h, distanta este mai mare, insa exista o distanta minima legala, care trebuie respectata. Iar daca pe acesta distanta se circula cu 30 km/h, se va sta mult la bariere...
#93
Postat 08 ianuarie 2015 - 12:22
Chagall, la 07 ianuarie 2015 - 22:18, a spus:
Nu-mi aduc aminte sa se fi facut promisiuni cu termene legate de acest pasaj. Stiu doar ca in timpul mandatului lui Ciuhandu se vorbea de un viitor pasaj suprateran iar Robu l-a schimbat in "subteran", facand o greseala dupa parerea mea, avand in vedere ca peste numai 400-500 m ar urma sa se construiasca si podul peste Bega....
In schimb am avut termene la pasajele Jiul si Popa Sapca, respectiv anul 2013...
#94
Postat 08 ianuarie 2015 - 13:48
Normal ar trebui sa fie cel putin la fel de atragatoare Ronat-Mehala si Plopi-Kuncz-Crisan ca Dumbravita/Giroc/Ghiroda/Mosnita.
#95
Postat 08 ianuarie 2015 - 19:51
cseh_17, la 08 ianuarie 2015 - 00:35, a spus:
Problema e alta. Nu neaparat numarul liniilor incurca. Ci viteza de deplasare. O bariera este lasata jos, nu dupa viteza de deplasare, ci dupa distanta. Clar unde se circula cu 200 km/h, distanta este mai mare, insa exista o distanta minima legala, care trebuie respectata. Iar daca pe acesta distanta se circula cu 30 km/h, se va sta mult la bariere...
Viteza maxima a trenurilor in zona e 40 km/h (30 peste macaze in abatere).
#97
Postat 20 noiembrie 2015 - 09:43
Citeaza
PRIMARIA MUNICIPIULUI TIMISOARA- DIRECTIA TEHNICA , BIROUL DRUMURI SI PODURI
SACULUI - SPLAIUL NICOLAE TITULESCU
obtinere A.C. - lucrari de tip c) - Cai de comunicatie - Amenajare drum de legatura intre str.Sacului si Splaiul Nicolae Titulescu
CU primaria tm
#98
Postat 21 noiembrie 2015 - 09:41
O fi vorba de varianta de ocolire a pasajului Jiul pe cand va intra in santier?... Glumesc!
Da, este vorba de o distanta de circa 800 m si daca se va face aceasta legatura, ea ii va ajuta in mod insemnat pe cei din zona respectiva, cei de dincolo de calea ferata si chiar pe unii locuitori de dincoace de calea ferata care au treaba in iosefin, Dambovita sau Sagului...
Si daca vor trece 100 de masini pe zi pe acolo, in mod cert cele 100 de masini nu vor mai trece pe la pasajul Jiul. Nu este o cifra impresionanta, dar cum ziceam, ii ajuta pe localnici...