Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#381
Postat 15 iunie 2014 - 14:19
Iar faptul ca se recurge la atat secretomanie, ma duce cu gandul doar la faptul ,ca poate nu batem noi la usa care trebuie. Informatiile cu care se lauda el, pot fi, sau nu pot fi in posesia lui. Atat timp cand o sustine mult si bine, si se bate in piept cu solidaritatea lui, cu atat ne provoaca mai mult... In loc sa intram in jocul asta psihologic, mai bine asteptam, ca oricum vom vedea mai mult din realitate si produsul finit decat va stii el vreodata despre tot acest proiect.
Si inainte de urmatoarea balba, radule, ba ne zici ca cele 2 firme colaboreaza, ba ca se afla intro competie stransa... Apai, explica-te... Iar daca cele 2 se afla intradevar intr-o competitie "acerba", iti garantez ca la final tot le ce am zis eu vom ajunge. Calitate dusa pe apa sambetei, din cauza competitiei... Adu-ti aminte ca inca traiesti in RO, si nu in nu stiu ce stat evoluta, unde probabil visezi sa te duca linguiseala fata de Pascani, si tot ceea ce reprezinta transportul Iesean.
Cu drag, cel mai infocat puiut care te admira!
#383
Postat 15 iunie 2014 - 18:05
Chagall, la 15 iunie 2014 - 13:52, a spus:
Pai... fa o cerere la Astra Vagoane Calatori Arad sau Electroputere VFU Pascani!
Banii publici intervin din momentul receptiei. Si asta e exclusiv problema PMT, nicidecum a celor doua firme...
Chagall, la 15 iunie 2014 - 13:52, a spus:
Daca tu ai impresia ca vei vedea cu respectiva ocazie altceva decat... noul aspect al tramvaiului... Aia in mintea ta se cheama tehnologie?! Ca directie generala de actiune deja cunoasteti foarte bine ce se va intampla cu tramvaiele astea. V-am povestit de un milion de ori in ce a constat transformarea tramvaiului luat de la Iasi si in linii mari cam aceleasi lucruri li se vor intampla si tramvaielor de la Timisoara (plus sau minus anumite chestiuni specifice sau diverse alte fleacuri auxiliare). Numai ca detalii la nivel de chirurgie pe creier nu gasiti nicaieri si nu veti gasi vreodata. De la chestiuni ce tin de mecanica pana la la cele legate de controlul electronic al tractiunii. N-or fi secrete de stat, dar nici nu e normal ca o firma sa-si intinda pe toate gardurile propriile proiecte. In plus, produsele inglobeaza tehnologie ce reprezinta proprietatea intelectuala a colaboratorilor.
Deci... la final voi veti vedea niste tramvaie cu alta infatisare. Cei de la RATT (intretinere) vor vedea niste tramvaie care le vor pune in mare parte cu totul alt tip de probleme decat cele actuale pe partea de intretinere/reparatii (pe care le vor interpreta dupa cat de bine pregatiti sunt cei care se vor ocupa de ele). Vatmanii vor vedea niste tramvaie despre care vor emite o sumedenie de pareri, dupa cat ii vor duce capul si diversele cunostinte tehnice pe care le au sau nu. Fiecare va vedea altceva, totul e ca in final exploatarea si intretinerea sa se faca corespunzator, asa cum recomanda producatorii.
#384
Postat 15 iunie 2014 - 18:31
cseh_17 a spus:
Cum am spus, daca prostia ar durea...
cseh_17 a spus:
Pai... Cioc-cioc la alte usi, atunci...
cseh_17 a spus:
Cum am zis, prefer sa ma comport corect fata de sursele mele. Ca sa fiu conectat si pe viitor la informatie. Trebuie sa inveti ca, daca de dragul celebritatii ajungi sa decartezi tot ce afli de la persoane carora le-ai castigat increderea, vei sfarsi nemaiprivindu-te nici dracu'!
cseh_17 a spus:
Bingo! Eu asta zic de un secol! Numai ca, atentie! La sfarsit va vedea... fiecare altceva, in functie de unghiul din care priveste. Cum am spus in mesajul anterior...
cseh_17 a spus:
Balbele-s in capul tau... cehule...
cseh_17 a spus:
Daca ai citi cu atentie fiecare mesaj, ai intelege din start! Deci... Cele doua firme sunt in competitite, pentru ca in mare se ocupa cam cu aceleasi lucruri. Si au si planuri de viitor in mare similare... Competitia dintre ele a luat in timp chiar forme de care voi nu sunteti constienti si asupra carora nu ma voi opri aici. Ei, din anumite motive (asupra carora, de asemenea, nu ma voi opri), acum au ajuns in situatia de a le fi utila colaborarea pe acest proiect (poate si pe altele, cine stie...). Asta era un aspect pe care l-am zis in urma cu niste zile. Mai sus, insa, am zis cu totul altceva. Nu sunt singurele firme cu acelasi domeniu de activitate (din tara, din regiune, din lume) care se lupta pe felia de tort care li se potriveste. Deci, chiar si combinate intr-un proiect comun, au in continuare parte de concurenta din partea altor firme/asocieri de firme. Pricepi?
cseh_17 a spus:
Orice e posibil pe lumea asta, dar nu poti sta in permanenta cu frica drobului de sare... Iar tramvaie noi care sa inlocuiasca in intregime parcul actual intr-un termen rezonabil, astfel incat sa nu ajungeti sa pierdeti linii de tramvai din cauza starii materialului rulant, am mai zis, nu veti vedea!
cseh_17 a spus:
Multumesc pentru grija de a-mi reaminti!
cseh_17 a spus:
Esti un mare... magar! Deja stii asta, insa, ca ti-am mai zis...
cseh_17 a spus:
Cu la fel de mult drag, probabil cel care te suporta cel mai strasnic pe lumea asta...
Aceasta postare a fost editata de radub: 15 iunie 2014 - 18:44
#385
Postat 15 iunie 2014 - 19:22
radub, la 15 iunie 2014 - 17:39, a spus:
Din cauza secretomaniei, dar despre asta s-a vorbit mai sus asa ca nu ma mai astept la vreun raspuns, chiar si daca aveai informatia.
_______________________
Trebe sa fim ipocriti sa pretindem si sa credem ca aceste 2 firme se tem de spionaj industrial... daca ar fi iesit un produs gandit, pus pe hartie si construit in Tara as fi crezut dar la noi asta nu s-a mai facut de mult in acest domeniu.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 15 iunie 2014 - 19:23
#387
Postat 15 iunie 2014 - 19:45
Oricum, multumesc pentru grija, tensiunea e buna!
#388
Postat 15 iunie 2014 - 19:49
Gygyman6, la 15 iunie 2014 - 19:22, a spus:
_______________________
Trebe sa fim ipocriti sa pretindem si sa credem ca aceste 2 firme se tem de spionaj industrial... daca ar fi iesit un produs gandit, pus pe hartie si construit in Tara as fi crezut dar la noi asta nu s-a mai facut de mult in acest domeniu.
radub a spus:
#389
Postat 15 iunie 2014 - 20:02
Când apare tramvaiul, vom vedea cine are dreptate și cine nu, dacă are botul mai înclinat sau vopseaua mată. Până atunci vă rog să păstrați jignirile și toate cele pentru mesaje private, sms, apeluri în miez de noapte etc.
M-am săturat să dau pe topic și să văd bătălia de la Posada (în glumă, bine-nțeles). Vă rog să păstrăm topicul cu informații pentru că până la urmă, indiferent de cine are dreptate sau nu, tot noi vom avea de suferit (sau nu) pe urma acestei modernizări.
Dacă vreți să mă spurcați, adresa mea de mail o găsiți destul de rapid. Până atunci, să vedem numai treabă bună.
#390
Postat 16 iunie 2014 - 10:48
Raoul94, la 15 iunie 2014 - 20:02, a spus:
Nici macar atunci nu vom vedea cine are dreptate pentru ca majoritatea parerilor vor fi subiective, fara aprofundare tehnica...
Insa indiferent de cum vor iesi aceste tramvaie modernizate, daca ele nu vor fi asistate tehnic in mod corespunzator cu responsabilitate, atunci banii cheltuiti vor fi aruncati...Ma gandesc inclusiv si la igienizarea periodica...De aceste aspecte mi-e cel mai teama...
#392
Postat 18 iunie 2014 - 19:23
#393
Postat 18 iunie 2014 - 21:11
#394
Postat 18 iunie 2014 - 23:07
#395
Postat 19 iunie 2014 - 09:19
#399
Postat 19 iunie 2014 - 16:44
Aceasta postare a fost editata de NDY: 19 iunie 2014 - 16:44